Zaktualizowano: 2020, 18 września

6 (obowiązkowych) rodzajów proszków białkowych dla kobiet

Dietetyk klasyfikuje najlepsze proszki białkowe dla kobiet, które obejmują wegańskie, surowe, roślinne, serwatkowe i inne opcje białkowe.
6 (obowiązkowych) rodzajów proszków białkowych dla kobiet

Studia pokazują, że mężczyźni i kobiety powinni mieć odpowiednią podaż białka, aby utrzymać zdrowy tryb życia. To jest jeden z makroelementy na które powinieneś mieć oko wraz z wiekiem. Utrzymując odpowiedni poziom białka, unikniesz redukcji masy mięśniowej i uzyskasz siłę i stabilność, których potrzebujesz w późniejszym życiu.

Szejki białkowe jest również niezbędny dla kobiet, które chcą poprawić wyniki sportowe, zwiększyć masę mięśniową i schudnąć. białko w proszku dla kobiet może pomóc w zapewnieniu tych korzyści zdrowotnych i nie tylko.

Wychodząc poza konkretne marki i etykiety, oto niezbędne rodzaje białek w proszku dla kobiet, których powinieneś szukać.

1. Białko grochu

Białko grochu jest hipoalergiczne. Oznacza to, że rzadko będziesz mieć na to reakcję alergiczną. Jest zrobiony z suszonego żółtego grochu, który został zmielony na proszek.

Białko grochu jest ulubionym produktem wegan. Zawiera niezbędne aminokwasy, takie jak walina, izoleucyna i leucyna.

A studiować odkryli, że suplementy białka grochu prowadzą do większego wzrostu grubości mięśnia bicepsa niż białko serwatki w połączeniu z treningiem oporowym.

2. Białko jaja kurzego

Białka jaj to czysta zawartość białka jajka, które jemy. To rodzaj proszku białkowego dla kobiet, który pomoże poprawić wyniki sportowe.

Zauważ, że jest to już kompletne białko. Nie musisz używać różnych źródeł białka, gdy włączasz to do swojej diety. Pomagają stymulować wzrost mięśni, co jest również korzystne dla osób starszych, u których występuje utrata mięśni.

3. Białko z brązowego ryżu

To także kolejne świetne źródło białka weganie. Dla osób nietolerujących laktozy jest to całkiem przydatne. Jeśli szukasz hipoalergicznych źródeł białka, białko z brązowego ryżu może być tym, czego potrzebujesz.

Studia pokazują, że dodanie białka brązowego ryżu może poprawić beztłuszczową masę ciała. Kobiety, które chcą poprawić wydolność fizyczną i skład ciała oraz zwiększyć eksplozywną siłę i moc, będą chciały to dodać dieta.

4. Białko serwatkowe

Serwatka to kolejna popularna proszek białkowy dla kobiet. Jest to pełnowartościowe białko pozyskiwane z mleka i jest lekkostrawne. Zawiera dziewięć niezbędnych aminokwasów, które są niezbędne do utrzymania zdrowia.

Studia sugerują, że dodanie białka serwatkowego do diety kobiety może pomóc w ograniczeniu napadów głodu, co jest przydatne, gdy jesteś na diecie. Może również pomóc zwiększyć wzrost mięśni i sprzyjać utracie wagi.

5. Kolagen

Odżywki białkowe kolagenowe to uniwersalny rodzaj proszku białkowego dla kobiet. Oprócz dostarczania organizmowi niezbędnych aminokwasów może również zmniejszyć głębokość zmarszczekzwiększyć siłę i zmniejszyć zapalenie stawów i ból stawów, (1, 2, 3)

Jeśli szukasz naprawdę wygodnych proszków białkowych, to suplementy kolagenowe może być świetnym wyborem. Łatwo miesza się z dowolnym gorącym lub zimnym płynem - możesz go dodać do swojego ulubionego herbata Iaso, wstrząsylub napój energetyzujący.

Może również pomóc zmniejszyć oznaki starzenia o 69%. Badania sugeruje, że tak zredukować drobne linie, obwisła skóra, suchość i zmarszczki u kobiet.

6. Białko konopne

Białko konopne w proszku pochodzi z suszu nasiona konopii. Zwróć uwagę, że ten rodzaj białka nie zawiera THC, który jest związkiem, który daje ludziom charakterystyczny haj podczas używania marihuana, (4, 5, 6)

białko konopne jest bogaty w Kwasy tłuszczowe omega-3, co może pomóc zmniejszyć zapalenie. Zmniejsza również ryzyko kobiety Depresja, choroba serca, spadek funkcji poznawczych.

Wnioski

Kobiety potrzebują białka, podobnie jak mężczyźni. Produkty białkowe w proszku które zostały zaprojektowane dla kobiet, wiążą się z innymi korzyściami, które ogólnie wspierają zdrowie kobiet.

Autor
Twitter Instagram

Diana Young, LD / N, ORDM, GC-C

Diana Young jest licencjonowanym dietetykiem, certyfikowanym doradcą ds. Żałoby i trenerem zdrowia. Jej doświadczenie obejmuje fitness, kontrolę wagi i

Podobne posty

Pokaż wszystkie