Zaktualizowano: 2020, 10 września

6 różnych narzędzi treningowych, które mogą poprawić Twoje zdrowie psychiczne

COVID-19 dał szaleństwu treningu w domu nieoczekiwany zastrzyk wzmacniający. Wypróbuj te narzędzia, aby uwolnić się od napięcia i uzyskać lepszą formę niż przez lata - a może kiedykolwiek.
6 różnych narzędzi treningowych, które mogą poprawić Twoje zdrowie psychiczne
Najlepsze narzędzia treningowe poprawiające zdrowie psychiczne. Zdjęcie autorstwa Andrea Piacquadio z Pexels

Kto wiedział, że globalna pandemia może poprawić ogólny stan zdrowia narodu? Jak się okazuje, Covid-19 dał szaleństwu treningu w domu nieoczekiwany zastrzyk wzmacniający. Raporty czasowe że jedna czwarta osób, które kiedyś były członkami siłowni, nie spodziewa się powrotu. Zamiast tego odkryli, że dopasowanie się nie wymaga udawania się do innego miejsca. Sypialnia, ogródek lub pobliski park mogą być poligonem do treningu zrzucania tłuszczu, budowania mięśni i podnoszenia pozytywnej postawy.

W rzeczywistości odnowiony entuzjazm do ponownego odkrywania sprawności oferuje niezliczone korzyści dla zdrowia psychicznego. A obecnie zdrowie psychiczne to ogromny problem. Przepisy dotyczące schronienia koronawirusa w połączeniu z niepewną gospodarką i chwiejnymi perspektywami zatrudnienia spowodowały, że depresja, którą sami zgłaszają, wzrosła w całym kraju. Ćwiczenie, czasami w połączeniu z profesjonalną pomocą, może złagodzić objawy osłabienia zdrowia psychicznego. W końcu ćwiczenia uwalniają dobre samopoczucie endorfin w całym ciele. (A fakt, że jest to dobry sposób na uniknięcie tak zwanej kwarantanny 15, czyni go prawdziwym zwycięzcą!)

Jeśli czułeś się zmęczony, wypalony lub nadmiernie zestresowany, możesz przyspieszyć swoją grę treningową. Wypróbuj te narzędzia, aby rozładować napięcie i uzyskać lepszą kondycję niż przez lata - a może kiedykolwiek.

1. Produkty rowerowe

Pamiętasz, jak jazda na rowerze była czymś, co jako dziecko robiłeś, aby dostać się z miejsca na miejsce? Czas ponownie zainwestować w zabawę i wyzwanie związane z jazdą na rowerze. Nie musisz też trenować przez sto lat, aby uzyskać korzyści. Nawet jeśli będziesz poruszać się po okolicy, poczujesz przypływ adrenaliny i serce. Ponadto będziesz mógł cieszyć się pięknem zmieniających się pór roku i scenerii, a także spędzać czas w poprawiającym nastrój słońcu. (Wskazówka: zawsze noś swój przeciwsłonecznej aby uniknąć oparzeń.)

Nie jesteś pewien, czy masz wystarczająco dużo siły, aby cały czas pokonywać główne drogi lub nadążać za swoimi dziećmi? Rozważ zainwestowanie w rower elektryczny krążownik. Ebike pozwalają pedałować, kiedy chcesz i odpocząć, gdy jesteś zagazowany. Nawet jeśli używasz mocy nóg tylko przez połowę czasu, nadal będziesz robić coś, aby poprawić swoją wytrzymałość i cieszyć się dobrodziejstwami natury.

2. Elementy jogi

Chcesz, aby Twój mózg przestał brzęczeć? Czujesz, że twój umysł podróżuje z prędkością miliona mil na godzinę od rana do wieczora? Medytacja i joga może być odpowiedzią na Twoje problemy.

Znany z pomagania ćwiczącym w uzyskaniu poczucia spokoju i wyciszenia, joga pojawił się jako popularna forma ćwiczeń. Możesz nie tylko ćwiczyć jogę w dowolnym miejscu, od tylnego ganku, przez sypialnię do klimatyzowanego garażu, ale możesz ćwiczyć różne formy i odmiany. Na przykład, ashtanga joga koncentruje się na ruchu i oddychaniu, zapewniając intensywny trening rdzenia i innych mięśni. Z drugiej strony hatha joga skłania się bardziej w kierunku medytacji, skupiając siłę mózgu i przechodząc w prostsze pozy.

Jeśli nie wiesz, jak zacząć, odwiedź sklep z aplikacjami świetne aplikacje do jogi. Możliwość uczenia się bezpośrednio z telefonu utrudnia pominięcie sesji lub szukanie wymówek, aby nie angażować się w jogi.

3. Bieżnie i maszyny eliptyczne

Czy pozwoliłeś na wygaśnięcie członkostwa na siłowni? Możesz mieć trochę nostalgii za niektórymi urządzeniami, jeśli nie za atmosferą. Kupując bieżnie, orbitreki i inne domowe elementy fitness wymagają niewielkiej inwestycji, może się opłacić. Jako dodatkową zachętę będziesz mógł zdobyć trochę HIIT (trening interwałowy o wysokiej intensywności) zrealizowane w dzień lub w nocy. To wspaniale, jeśli Twój harmonogram staje się szalony i masz spotkania z Zoomem po kolei od wschodu do zachodu słońca.

Największym zastrzeżeniem przy dokonywaniu poważnych zakupów jest posiadanie odpowiedniego miejsca do przechowywania swoich rzeczy. Bieżnia nie zmieści się łatwo w ciasnej przestrzeni, zwłaszcza jeśli twoje serce jest nastawione na model z wyższej półki, który się nie składa i nie jest dokładnie kompaktowy. Mimo to, jeśli możesz manewrować swoimi rzeczami i zrobić miejsce na plik hybrydowy trenażer cardio na bieżni eliptycznej że wiesz, że będziesz używać, możesz nadążyć za swoim treningi nawet gdy pogoda nie sprzyja.

4. Wolne ciężary

Innym sposobem na przekształcenie części domu w miejsce do ćwiczeń jest złapanie czegoś wolne ciężary i Kettlebells. Nie musisz też kupować całego stojaka z wolnymi ciężarami. Wystarczy kilka hantli, aby rozpocząć. Po prostu upewnij się, że nauczyłeś się ich prawidłowo używać, aby zmniejszyć ryzyko nadwyrężenia mięśni i nadmiernego wysiłku.

Jeśli chodzi o kettlebells, możesz chcieć trochę się czegoś nauczyć najwyższej klasy treningi z kettlebell. Wielu hardkorowych zwolenników fitnessu przysięga na siłę kettlebells i zachęca wszystkich do przyjrzenia się im. Kettlebells nie są generalnie drogie i nie zajmują dużo miejsca, więc jedyne, co musisz stracić, to kilka cali! I wszyscy wiedzą, że kiedy czujesz się pewniej w swoim wyglądzie, masz tendencję do czucia się pewniej i pewniej, gdy masz do czynienia z nieoczekiwanymi problemami.

5. Buty do biegania

Może po raz pierwszy odkryłeś dreszczyk emocji związany z bieganiem na świeżym powietrzu. Być może biegałeś i uciekałeś od tego dzięki szaleństwu życia. Bez względu na powód, dla którego wychodzisz i uderzasz w chodnik, drogę lub szlak, musisz chronić stopy i stawy. Nie możesz pozwolić sobie na odsunięcie na bok lub na ławkę, co może zintensyfikować poczucie izolacji i zwiększyć twoje Depresja.

Chociaż niektórzy uważają, że do biegania wystarczą dowolne trampki, eksperci nie zgadzają się z tym. Buty do biegania zostały specjalnie zaprojektowane, aby zmniejszyć naturalny wpływ biegania na stawy. Ponadto wiele z nich zostało zaprojektowanych, aby zapewnić specjalną pomoc w postaci dodatkowej amortyzacji, kontroli ruchu lub stabilności. Ponieważ ustalenie, który but do biegania jest dla Ciebie najlepszy, może być trudne, udaj się do lokalnego sklepu dla biegaczy, aby się dopasować. Wydasz trochę więcej pieniędzy niż zwykłe zamówienie butów przez Internet podczas szybkiej wyprzedaży, ale będziesz na dobrej drodze - może dosłownie.

6. Aplikacje fitness

Kiedy utkniesz w pomieszczeniu, możesz mieć problem ze zmotywowaniem się do powstrzymania czasu przed ekranem. Ale z najlepsze aplikacje treningowenie musisz. Aplikacje pozwalają na używanie urządzenia w pozytywnym celu i dają Ci coś fajnego do wypróbowania.

Przeglądając możliwości aplikacji do ćwiczeń, zadaj sobie szczere pytanie: Które rodzaj ćwiczeń czy najprawdopodobniej będziesz to robić regularnie? Taniec? Pilates? Skakanka? Istnieje aplikacja do niemal każdego rodzaju programu fitness, jaki możesz sobie wyobrazić. Dzięki temu łatwo i wygodnie znajdziesz nowe ćwiczenie, które pokochasz.

Trochę dbania o siebie ma w dzisiejszych czasach sens dla każdego. Uczyń trening częścią swojej normalnej rutyny, korzystając z popularnych narzędzi treningowych. Twój umysł i ciało będą Ci wdzięczne!

Autor
Instagram

Sam Kramer, MS, RD, CSSGB, LDN, CISSN

Sam Kramer jest zarejestrowanym dietetykiem, licencjonowanym dietetykiem, posiada certyfikat Six Sigma Green Belt oraz certyfikat Sports Nutritionis

Podobne posty

Pokaż wszystkie