Zaktualizowano: 2019, lipiec 5

5 fantastycznych korzyści zdrowotnych dla Hula Hooping

5 fantastycznych korzyści zdrowotnych dla Hula Hooping

Nigdy nie lekceważ potęgi robienia tego, co kochasz, ani znaczenia dobrej zabawy. Nigdy nie wiesz, dokąd te rzeczy doprowadzą lub co mogą zainspirować, a co najważniejsze, jak wpłyną na ciebie na poziomie wibracyjnym. Jestem trochę uzależniony od hula-hop; pomogło zmienić moje życie na lepsze, po raz pierwszy zainspirowało mnie Hula Hoop podczas podróży po Tajlandii w 2008 roku. Widziałem mój pierwszy pokaz ognia i zaprzyjaźniłem się z obręczą strażacką imieniem Kelly, mieszkającą tam Amerykanką i występując w drużynie strażackiej złożonej z Tajów na wyspie Koh Phi Phi. Pomyślałem, że to takie swobodne i fascynujące… Od razu wiedziałem, że chcę to zrobić pewnego dnia - chociaż w tym momencie nie mogłem tak naprawdę zrobić hula-hop. Wiele lat później, po kilku sporadycznych podróżach, które doprowadziły do ​​długotrwałych przygód lub mieszkania za granicą, wróciłem do Kanady i kupiłem swój pierwszy ponadwymiarowy 8-funtowy hula-hoop wyłącznie z zamiar utraty wagi. Dodatkowy ciężar nadaje pędowi obręczy, a im większa średnica obręczy, tym dłużej trwa okrążanie obręczy, co spowalnia ją. Posiadanie odpowiedniej obręczy na początek zmieniło wszystko - po raz pierwszy mogłem zrobić hula-hop! A teraz spójrz na mnie… to teraz jeden z moich koncertów pobocznych, który absolutnie uwielbiam, a najlepsze jest to, że zarabiam za to; Kocham moją pracę.

Występowanie ognia

Występ ognia na Koh Phi Phi grudzień 2016

Miałem prawie 6 lat hula-hopu i ewoluowałem jako hooper na wiele sposobów. Miałem szczęście, że zdobyłem niesamowicie inspirujące i cenne doświadczenia. Ciągle eksperymentuję i testuję nowe ruchy, tańczę z nowymi rozmiarami obręczy, a czasem z dwoma. Występuję nawet dość regularnie z moją obręczą LED; a ostatnio podczas podróży po Tajlandii tańczyłem na kółkach z drużyną przeciwpożarową na Koh Phi Phi (to zdecydowanie przekraczało to, co sobie wyobrażałem io czym marzyłem). Podkreślam to tylko dlatego, że pokazuje, że naprawdę możesz osiągnąć wszystko, do czego się przyłożysz (i więcej), kiedy naprawdę ufasz swojej intuicji, podążaj za swoimi marzeniami (robiąc to, co kochasz), aby być szczęśliwym. oraz wysoka wibracja, która sprawia, że ​​jesteś pozytywnym magnesem energetycznym i przyciągasz podobnie myślących ludzi, sytuacje i rzeczy. Niezależnie od tego, czy możesz hula-hoop, czy nie - jest wiele powodów, dla których powinieneś spróbować przynajmniej podnieść jeden i spróbować. Możesz nie mieć ochoty tańczyć z ogniem, a może nie będzie to koncert w niepełnym wymiarze godzin, ale może ci się to podobać i nauczyć się kilku rzeczy. Jak wszystko, praktyka czyni mistrza, więc chociaż możesz nie widzieć rezultatów od razu, im więcej grasz, tym więcej zaczniesz się poprawiać. W końcu, kiedy utworzy się pamięć mięśniowa, będziesz mógł podświadomie wpaść w stan naturalnego przepływu. Jest to, według moich własnych słów, sięgnięcie do uniwersalnego przepływu.

Wiemy, że hula-hop jest fajny, to jest dana korzyść. Tak, to cardio, ale jest o wiele więcej, do których możesz potencjalnie sięgnąć, gdy zaczniesz wirować hula-hoop. Oto lista 5 zaskakujących sposobów, w jakie hula-hoop nie tylko podniesie poziom wibracji, ale także ulepszy Twoje życie.

Manifestacja

Kluczem do manifestacji jest podniesienie poziomu wibracji - Sunshine Girl Shoot 2016

Pilnuj

1) Hula-hoop uwalnia te „szczęśliwe” hormony. Możesz to naprawić w zaledwie 20 do 30 minut, ponieważ endorfiny są uwalniane w mózgu. Te wspaniałe neuroprzekaźniki poprawiające samopoczucie mogą podnieść wibracje i sprawić, że będziesz bzyczeć i czuć się fantastycznie przez kilka godzin później. Dzięki uważnej i oddanej praktyce z hula-hopem będziesz stale zwiększać liczbę endorfin i pozwolić tym hormonom gromadzić się i gromadzić w organizmie, a posiadanie zapasowego zapasu do Twojej dyspozycji pomoże promować bardziej pozytywne nastawienie i pozytywne nawyki w twoim życiu i pomaga zmniejszyć ból, stres i negatywne nastawienie. Kto nie chce mieć więcej szczęścia w swoim życiu?

2) Hula-hooping może być formą medytacji - kiedy hula-hoop, czy to w stanie „płynięcia”, czy nieustanne ćwiczenia, jest formą medytacji. Tak, są to medytacje w ruchu wykorzystujące hula-hop jako narzędzie pomagające w prowadzeniu do różnych stanów świadomości, które są również osiągane na różne sposoby i zapewniają różne korzyści.

Hula Hooping może umieścić Cię w świadomość stanu przepływu - to zmusza cię do bycia obecnym, w całkowitej jedności z obręczą będącą w ruchu, z chwilą skupienia i uwagi, które uważam za wykorzystanie w naturalny przepływ wszechświata. W jaki sposób? Cóż, jeśli spojrzysz na hula-hooper bezpośrednio nad i nad głową, a do hula-hopu był przymocowany pędzel, również wyglądałby jak gigantyczny spirograf, często hula-hoopery słuchają muzyki i po prostu swobodnie jeżdżą płyną do muzyki w ich otoczeniu. Taniec to sztuka przekładania dźwięku i emocji na ruch, opowiadania historii lub tworzenia piękna, dlatego taniec na kółkach jest tak atrakcyjny.

Aby użyć hula, aby dostać się do stan transuwiercenie w sekwencjach ruchów to świetny sposób, aby się tam dostać. Rytmiczny ruch wokół naszego ciała sprzyja doskonałej świadomości ciała i staje się tym, co lubię nazywać mantrą ruchu, a gdy ciało podświadomie zapisze je w pamięci mięśni, twój umysł może swobodnie wyobrazić sobie i śnić na jawie. Osobiście lubię wizualizować swoje cele i słuchać dobrych melodii i / lub dudnień różnicowych, a to poprawia mi nastrój i podnosi wibracje, gdy rytmicznie planuję to, co chcę osiągnąć. Podnosząc wibracje i wysyłając pozytywną energię i intencje do wszechświata, stajesz się szczęśliwym, silnie wibrującym magnesem.

Manifestacja wibrująca

Moja pierwsza przewymiarowana obręcz do odchudzania (8 funtów) 2011

Ciało - Wierz lub nie, ale Hula Hoop jest niesamowitym narzędziem do zmiany ciała poprzez fizyczne korzyści dla lepszego zdrowia.

1. Może stworzyć zabawny i mocny trening, a fajna kondycja jest zdecydowanie najlepsza, ponieważ masz dużo energicznych ćwiczeń, nawet się nie starając. Hula-hooping zwiększa Twoją wytrzymałość, poprawia nastrój poprzez uwalnianie endorfin, wzmacnia serce i układ sercowo-naczyniowy… i tak dalej, to jeden fatalny trening cardio. Jak stwierdzono w American Council on Exercise Energiczne hula-hoop przez godzinę może spalić do 600 kalorii, ponieważ jest to trening całego ciała i aktywuje do 30 mięśni ciała, w zależności od tego, w jaki sposób robisz hoop, co również pomaga delikatnie rzeźbić i tonizować ciało.

2. Hula-hop może promować lepszą postawę, formę i elastyczność, gdy właściwe ustawienie staje się przedmiotem ćwiczeń lub w połączeniu z różnymi sięgnięcie oraz techniki lub praktyki warunkowania, takie jak joga, tańcz, oddychanie i inne ćwiczenia.

3. Hooping poprawia koordynację ręka-oko, koordynację ręka-stopa, równowagę, refleks i wyczucie czasu.

4. Hula owija się wokół talii pomocy odtruwa organizm iw trawieniu, ponieważ stymuluje narządy (trawienne) poprzez rytmiczne ciśnienie; Dzięki temu krew i tlen krążą bardziej równomiernie w całym ciele i zwiększają poziom energii, koncentrację i czujność.

Hooping Balance

Skupiam się i prowadzę zrównoważony styl życia w Panamie 2012

Duch - Nic nie podnosi na duchu bardziej niż robienie czegoś fajnego i radość. Wierzcie lub nie, ale hula-hop są używane od wieków do zabawy, rozrywki, fitnessu, a nawet podczas duchowych ceremonii. Coś bardzo intrygującego w tańcu z hula-hopem (lub innymi zabawkami typu flow art) polega na tym, że pomaga on pogłębić zdolność łączenia się z duchowością lub głosem wewnętrznym, intuicją lub wskazówkami. Dzieje się tak, ponieważ kiedy jesteś w ruchu, jesteś zrównany zarówno w oddychaniu, jak i ruchu - koncentracja na powtarzaniu tych ruchów zapewnia, że ​​jesteś skupiony i obecny. Większość hula-hooperów nie myśli o takich rzeczach, gdy robią obręcz, robią to po prostu dlatego, że im się to podoba, ale po dalszej refleksji możemy zobaczyć, że istnieje głębszy powód. Gdybyś spojrzał na kogoś hula-hopowego z góry, jego ruchy taneczne wyglądałyby bardzo podobnie do spirografu, gdyby jego hula-hoop miał przymocowane do niego pióro. Ruchy i wzorce przepływu dostosuj nas do świętej geometrii i połącz nas z przepływem wszechświata. W zależności od tego, jakiej części ciała używasz do hula-hoop, możesz tworzyć kształty przypominające mandale za pomocą fraktali energii spowodowanej wzorami wykonanymi ruchami hula-hop. Oprócz tej fascynującej zdolności, która pomaga nam w korzystaniu z uniwersalnego przepływu, hula-hoop jest również doskonałym narzędziem do aktywacji energii kundalini w dolnym odcinku kręgosłupa i dzieje się to bez wysiłku, gdy już uruchomisz obręcz. Innym interesującym faktem jest to, że w Reiki jeden z symboli Mistrza symbolizuje węża kundalini (energię); w jest rysowany ruchem spiralnym zwijającym się w dół, bardzo podobnym do ruchu hula-hop lub nawet przypominającym powyższą grafikę. Dolny kręgosłup jest również głównym miejscem dla większości ludzi podczas hula-hopu; ruch okrężny wokół kości krzyżowej pomaga aktywować czakra sakralna, która jest drugą główną pierwotną czakrą znaną jako centrum kreatywności. Ten obszar wokół kości krzyżowej jest miejscem, w którym wiele osób często utrzymuje napięcie i blokuje energetyczne. Delikatne masowanie hula-hoop faktycznie pomaga uwolnić blokady i umożliwia swobodny przepływ energii przez ten obszar.

Skupiać - Podczas pierwszego koszenia skupienie, którego potrzebujesz, aby zachować kontrolę zarówno nad obręczą, jak i ruchami ciała, w naturalny sposób zwiększy twoją samoświadomość i wyostrzy twoje umiejętności koncentracji. Rytmiczny ruch obręcz w połączeniu z tymi wszystkimi wspaniałymi endorfinami może przekształcić aktywność fal mózgowych - jest to potężny proces zwany neuroplastycznością - zdolność mózgu do zmiany wzorców myślowych, percepcji i perspektyw, gdy reorganizuje się i tworzy nowe połączenia nerwowe. Nasze już szybko rozwijające się społeczeństwo nieustannie przyspiesza, a media społecznościowe, stres i inne czynniki rozpraszające naszą uwagę odczuwają konsekwencje dla naszego zdrowia. Tak wielu z nas czuje, że nie mamy wystarczająco dużo czasu dla siebie. Polecam użycie hula-hoop jako przerwy: czas na skupienie się na chwili obecnej i czas na codzienną praktykę. Poświęcając zaledwie 20 minut na coś, co jest zdrowe (i co cię uszczęśliwia), uzyskasz głębsze poczucie dobrego samopoczucia. Codzienna praktyka pomoże ci uziemić się, poświęcając trochę czasu dla siebie i dając sobie pozwolenie na ucieczkę (nawet tymczasowo) od dzisiejszego szybkiego stylu życia; uwolnisz się od myśli, wątpliwości i stresów, które ci nie służą, gdy dostroisz się do ruchu obręczy i połączysz się głębiej ze sobą. Rozważ swój czas na obręczGodzina mocy"Lub"Protokół do manifestacji`` (jakkolwiek długo to może być), aby pomóc Ci lepiej skupić się na swoich celach, a także uzyskać jasność - wykorzystuję swój czas do zaplanowania niezbędnych działań, które muszę podjąć. Jeśli poświęcisz choć 20 minut na aktywne skupienie się na swoich celach, spełnisz swoje marzenia. Mózg funkcjonuje bardziej optymalnie, gdy aktywowane są umiejętności fizyczne i przestrzenne, a emocje są stymulowane, więc chwyć się za obręcz i dojdź do niego, w końcu, kiedy osiągniesz swoje marzenia, zdasz sobie sprawę, że przeskakiwanie przez te wszystkie obręcze, aby się tam dostać, było całkowicie warte tego.

Tancerze Hoop

Moi tancerze na kółkach na imprezę Hermès, którą choreografowałem podczas Tygodnia Mody w Panamie 2012

Kreatywność - Einstein powiedział to najlepiej: „Inteligencja to kreatywność i zabawa”, a jeśli to prawda, powiedziałbym, że obręcz jest mądrą rzeczą. Powodem, dla którego hula-hoop jest popularny wśród młodzieży, jest to, że jest zabawny i można nim cieszyć się z innymi lub indywidualnością. Gdy ktoś opanuje obręcz w talii, wszelkie ruchy idące do przodu można wyrazić i przejść do kreatywności. Jeśli bawisz się z przyjaciółmi, możesz choreografować różne ruchy, tworzyć iluzje optyczne i próbować różnych poz, nowych ruchów i po prostu eksperymentować. Wtedy zaczyna się zabawa! Każdy obręcz ma swój własny styl, niektórzy naprawdę lubią obręcz poza ciałem i na ciele, inni skłaniają się bardziej w kierunku tańca z obręczami lub izolacji i sztuczek. Bez względu na to, jak uważasz, że płyniesz w kółko i zdecydujesz się wyrazić siebie i osobisty styl, odkryjesz, że kreatywność przepłynie przez Ciebie bardzo intuicyjnie. Kiedyś pozwalałem ludziom, którzy patrzą na mnie, na mnie wpływają, byłem skrępowany lub czułem niepokój przed występami, ale im bardziej nauczyłem się odpuszczać i poddawać się obręczowi, ruchowi i muzyce, wtedy pozwalam sobie na połączenie do przepływu wszechświata. Podświadome ruchy będą przepływać przez ciebie, jeśli poddasz się i odnajdziesz harmonię w muzyce. To jest według mojej własnej definicji taniec na kółkach.

Taniec nadziei

Miejmy nadzieję, że ten artykuł zainspiruje Cię do podniesienia kosza i zakręcenia go wokół siebie. Pamiętaj tylko, że odpowiednia obręcz może naprawdę zmienić Twoje wrażenia. Być może będziesz potrzebować obręczy do ćwiczeń i utraty wagi, a może do pomocy w prawidłowej formie i wyrównaniu lub do delikatnego treningu oporowego… być może w celu złagodzenia codziennego stresu poprzez jamowanie do muzyki i tańczenie do obręczy. Bez względu na powód, jest dobry. Należy pamiętać, że nie wszystkie obręcze są sobie równe (podobnie jak ludzie), dlatego ważne jest, aby wiedzieć, czego szukasz, decydując o tym, jaki styl i rozmiar będą pasować. I hej, może obręcz nie jest twoją ulubioną formą medytacji ruchu, a jeśli to nie jest obręcz, zachęcam do znalezienia dowolnego narzędzia, które może ci pomóc… ale nie zaszkodzi spróbować użyć obręczy - jedno z pewnością pomoże ci podnieść wibracje.

Kredyty obrazowe

Wyróżniony obraz: Shutterstock

Obrazy w wiadomościach: zrzuty ekranu dostarczone przez autora

Autor
Facebook Pinterest Twitter Instagram

Angela Elizabeth Marie

Angela to odważny i kreatywny przedsiębiorca. Jest zwolenniczką zrównoważonego rozwoju, zdrowego i holistycznego stylu życia, uważności, t

Podobne posty

Pokaż wszystkie