Zaktualizowano: 2019, lipiec 30

7 popularnych mitów na temat ćwiczeń

7 popularnych mitów na temat ćwiczeń

1. Potrafię Crunch My Way To 6-Pack. Nie możesz zauważyć redukcji. Kropka. Jeśli chcesz mieć sześciopak lub mniej drżące ramiona lub ciaśniejsze pośladki, musisz pozbyć się tłuszczu z mięśni. Możesz chrupać i deskować przez cały dzień i możesz rozwinąć silne mięśnie, ale warstwa tłuszczu z brzucha zasłania twoje światło przed światem. Musisz uporządkować dietę (im czystsza i mniej przetworzona żywność, tym lepiej) i zaangażować się w ruchy spalające tłuszcz. Aby jak najlepiej wykorzystać swój czas, szukaj ćwiczeń spalających tłuszcz, które angażują cały rdzeń podczas całego treningu, takich jak trening inspirowany MMA Core de Force. Podsumowując, zawsze będziesz musiał spalić tłuszcz, aby zobaczyć, co jest pod spodem.

2. Poszedłem dziś rano na siłownię, Więc mogę jeść, co chcę przez resztę dnia. Dużo się pocisz, tak mocno naciskałeś i spaliłeś 300-700 kalorii. Następnie na lunch jesz pizzę po 500 kalorii (jeśli masz tylko jeden kawałek) i jesteś na myciu. Potem jadłeś tort urodzinowy w biurze, a po pracy wychodziłeś na drinki i skórki ziemniaczane… I teraz widzisz problem. Nie możesz prześcignąć złej diety. Mamy tendencję do przeceniania kalorii, które spalamy podczas treningów i niedoceniania kalorii, które spożywamy. Tak więc, jeśli nie osiągasz wyników pomimo spędzania czasu na siłowni, zacznij prowadzić dziennik posiłków. Co jest śledzone, jest ulepszane.

Trening siłowy i ciężarowy

3. Trening siłowy i ciężary sprawią, że będę zbyt nieporęczny. To zazwyczaj najbardziej interesuje kobiety. Jednak jest w tym kilka błędów. Po pierwsze, u wszystkich kobiet poziom testosteronu nie jest tak wysoki jak u mężczyzny, więc możesz mieć pewność, że trening siłowy nie sprawi, że Twoje ciało będzie wyglądać jak u mężczyzny. Po drugie, mięśnie spalają tłuszcz. Twoje ciało spala więcej kalorii, utrzymując mięśnie niż tłuszcz, nawet w stanie spoczynku. Wreszcie, mięśnie określają, jak będzie wyglądać Twoje ciało. Chcesz mieć płaski łup czy wyrzeźbiony? Chcesz mieć seksowny, stonowany brzuch czy płaski, ale luźny? Chcesz być zgrabna? Następnie dodaj trening siłowy do swojego programu ćwiczeń.

4. Nie osiągam wyników, mimo że ćwiczę XYX od pięciu lat. Tak jak różnorodność jest przyprawą życia, różnorodność ćwiczeń jest przyprawą do ciągłego doskonalenia się organizmu. Kochasz Zumbę, więc robisz Zumbę 5 dni w tygodniu. Pamiętaj o tych rzeczach. Kiedy wykonujesz wielokrotnie te same ćwiczenia, z czasem stają się one łatwiejsze. W rzeczywistości układ nerwowy, mięśnie i inne układy fizjologiczne twojego ciała mogą dostosować się do rutynowego treningu w ciągu zaledwie sześciu do ośmiu tygodni. W końcu Twoje treningi nie będą stanowiły dużego wyzwania. Jeśli nie zmienisz swojej rutyny, poziom sprawności ustabilizuje się. Ponadto powtarzające się ćwiczenia narażają Cię na ryzyko kontuzji spowodowanej nadmiernym obciążeniem. Wreszcie, co nie mniej ważne, Twój mózg potrzebuje wzmocnienia motywacji. Daj mu coś innego, na co możesz się doczekać!

Informacje o mitach ćwiczeń

5. Im dłuższy trening, tym lepiej. „Nie mam czasu” to jeden z najczęstszych powodów braku ćwiczeń; jednak nie musisz spędzać godzin na siłowni, aby uzyskać niesamowite rezultaty. Zamiast tego skup się na jakości i celu treningu. Jeśli chcesz poprawić zdrowie układu sercowo-naczyniowego, zaledwie 10 minut dziennie może przynieść poprawę. Jeśli Twoim celem jest utrata wagi, będziesz chciał ćwiczyć 5-7 dni w tygodniu na dość intensywnym poziomie, pamiętając, że „intensywny” zmienia się w zależności od poziomu aktualnej kondycji. Spraw, aby Twój trening był wydajny i skuteczny. Solidne 30 minut HIIT (trening interwałowy o wysokiej intensywności) zapewni Ci trening spalający tłuszcz i modelujący sylwetkę, a istnieje wiele programów treningowych, takich jak na przykład 21 Day Fix, które zmienią Twoje ciało w zaledwie 30 minut dziennie.

6. Zawsze powinieneś się rozciągać przed treningiem. Dotknij palców u nóg i przytrzymaj; głębokie rozciągnięcie i przytrzymanie łydki. Statyczne rozciąganie jest sposobem, w jaki uczono nas na siłowni, prawda? Teraz wiemy, że głębokie statyczne rozciąganie, gdy mięśnie są zimne, mogą w rzeczywistości spowodować kontuzję. Najlepsze ćwiczenia na rozgrzewkę to dynamiczne rozciąganie, takie jak wymachy ramion i kręgi biodrowe. Ponadto rozgrzewka powinna naśladować ruchy, które będziesz wykonywać podczas treningu. Na przykład przed biegiem spacer lub lekki jogging to najlepszy sposób na przygotowanie ciała na to, co nadejdzie.

O krokach

7. Wszystko zależy od kroków! Śledzenie codziennych kroków jest zabawne i motywujące oraz stanowi doskonały wskaźnik ogólnego dziennego ruchu. Jednak nie opieraj swoich treningów wyłącznie na tym, ile kroków spalisz, w przeciwnym razie przegapisz dobrze zaokrąglony program ćwiczeń. Rzeczy takie jak trening siłowy, joga, pływanie itp. Mogą nie dawać kroków, ale wszystkie one są częścią ogólnego uwarunkowania ciała z wszystkich powyższych powodów!

Jak wszystko inne, trendy dotyczące ćwiczeń pojawiają się i znikają. To, co 10-20 lat temu było uważane za „obowiązkowe” i „nigdy nie robione”, dziś można uznać za złą radę. To nie znaczy, że twój nauczyciel WF się mylił, oznacza to po prostu, że nauka o ćwiczeniach się rozwinęła i wiemy więcej o tym, jak działa dzisiaj ciało. Najważniejszą rzeczą do zapamiętania jest to, że ruch (ćwiczenia) + paliwo (dobre odżywianie) = wynik (twoje rozkołysane ciało). Poruszaj się bezpiecznie, skupiając się na efektywnych i wydajnych ćwiczeniach, zasilaj swoje ciało odpowiednią ilością nieprzetworzonej żywności, a natychmiast zakochasz się w wyniku.

Kredyty obrazowe

Wyróżniony obraz: Shutterstock

Obrazy wysyłane pocztą: Shutterstock

Autor
Facebook Twitter Instagram

Deborah Baska

Deborah Baska jest założycielką i CEO Deborah Baska Fitness oraz niezwykle popularnej społeczności Facebooka, Deborah Baska: Fit, Fun and Fa

Podobne posty

Pokaż wszystkie