Zaktualizowano: 2019, lipiec 25

Dlaczego Chlorella powinna być Twoim kolejnym pożywieniem?

Dlaczego Chlorella powinna być Twoim kolejnym pożywieniem?

Potęga jedzenia nigdy nie przestaje mnie zadziwiać. Jedno potężne małe jedzenie i dosłownie mam na myśli kruchy, nazywa się chlorella. Ma rozmiar jednej maleńkiej komórki. Ale w tym przypadku rozmiar nie ma znaczenia dla tego superfood.

Ma tak wiele olbrzymich potencjalnych korzyści, że stał się częścią mojej codziennej rutyny. Przyjmowanie chlorelli to jeden krok, który bezpiecznie zmniejsza toksyczne obciążenie organizmu.

Na tym blogu omówię aspekty żywieniowe, udowodnione korzyści zdrowotne i powody, dla których warto rozważyć jedzenie lub suplementację Chlorella.

W końcu uderzyło mnie to po wizycie u dentysty, gdzie musiałem walczyć z usunięciem jednego z moich wypełnień amalgamatowych w moim zębie.

Z tych wypełnień jestem narażony na większe ilości rtęci, które mogą być zdrowe, i mam wiele z tych cudownych wypełnień w moich ustach.

Faktem jest, że wypełnienia amalgamatowe lub „srebrne” zawierają około 50% rtęci; małe i powolne ilości są codziennie uwalniane do śliny.

Następnie ślina trafia do żołądka i zostaje wchłonięta przez resztę ciała. Naprawdę jestem narażony na więcej rtęci, niż jest to bezpieczne dla mojego organizmu[1]i możesz napotkać te same problemy.

Czas zacząć aktywnie dbać o zdrowie. Czas znaleźć bezpieczny sposób na usunięcie rtęci z mojego ciała; moje badania doprowadziły mnie do chlorelli.

Dowiedziałem się, że chlorella jest tak bezpieczna i pożywna, że ​​codziennie wręczam ją swoim dzieciom. I jeszcze nie narzekali, ponieważ jest tak łatwy do przyjęcia. Więcej o aspektach odżywiania i suplementacji w dalszej części.

Czy masz za dużo rtęci?

Rtęć w większości nie jest testowana w rutynowych badaniach zdrowotnych. A jednak narażenie na niskie dawki rtęci przez całe życie stwarza wiele problemów zdrowotnych, w tym uszkodzenie nerwów, powikłania sercowo-naczyniowe i nerki.

Ten ciężki metal można znaleźć jako zanieczyszczenie w wodzie, laboratoriach starej szkoły, niektórych rodzajach ryb, niektórych kostiumach i oczywiście „srebrnych” wypełnieniach ubytków[2] aby wymienić tylko kilka.

Objawy toksyczności metali ciężkich w organizmie mogą obejmować:

Toksyczność w organizmie
  • Zmęczenie
  • Zaburzenia trawienia, w tym nudności i niestrawność
  • Zmniejszone trawienie i metabolizm tłuszczu
  • Bolące stawy
  • Depresja
  • Upośledzona regulacja poziomu cukru we krwi
  • Kobiece problemy reprodukcyjne
  • Pamięć i problemy neurologiczne

Długotrwałe narażenie na niskie poziomy rtęci lub innych metali ciężkich może być trudne do wykrycia, ponieważ objawy toksyczności mogą być subtelne i kumulować się. Toksyczność może być również trudna do wykrycia, ponieważ metale są odkładane w tkankach naszego ciała, a nie we krwi.
Nie rozpaczaj; istnieje wiele skutecznych i naturalnych opcji, które pomogą organizmowi usunąć te metale. Pierwszą rzeczą do rozważenia byłoby usunięcie wypełnień amalgamatowych.

Ale w moim przypadku jest to raczej trudne ze względu na potencjalną utratę integralności zęba po usunięciu amalgamatu.

Dlatego teraz sięgam po naturalną żywność i suplementy, które pomagają mi bezpiecznie usunąć metale ciężkie. Jako bonus, te naturalne opcje mogą również przynieść korzyści dla innych aspektów mojego zdrowia.

Chlorella Info

Jakie są zalety chlorelli?

Chlorella może być dla ciebie nowym terminem, ale tak naprawdę jest to pożywienie, które jest używane od wieków w takich obszarach jak Japonia. Jest jak algi spiruliny, ale zdarza się, że ma pewne zalety odżywcze w porównaniu ze spiruliną.

  • Wydaje się, że ta fascynująca roślina ma zdolność usuwania rtęci z tkanki neurologicznej, a nawet zapobiega przenikaniu rtęci do macicy ciężarnych myszy[3].
  • Wykazano również, że zwiększa usuwanie rtęci z organizmu wraz z kałem i moczem[4]. Wydaje się, że chlorella zapobiega również innym metalom ciężkim[5] jak kadm i ołów przedostają się do organizmu[6].
  • Jeśli zmniejszenie obciążenia metalami ciężkimi w organizmie nie było wystarczającym powodem, aby rozważyć dodanie chlorelli, wydaje się również, że zmniejsza uszkodzenia ciała spowodowane promieniowaniem[7].
  • Może też pomóc z odchudzanie i regulujące poziom hormonów, poziomu glukozy i cholesterolu[8]. Może chronić organizm, redukując tłuszcze trzewne lub wewnątrznarządowe, najbardziej szkodliwy dla zdrowia rodzaj tłuszczu w organizmie[9].
  • Chlorella zmniejsza stan zapalny, a nawet może pomóc w odpowiedzi immunologicznej w przypadku choroby, takiej jak wirusowe zapalenie wątroby typu C. Co ważniejsze, pacjenci przyjmujący chlorellę z tą infekcją uzyskali poprawę poziomu energii i poprawę enzymów wątrobowych[10].
  • Wiele osób twierdzi, że chlorella pomaga skórze wyglądać młodziej. Nie znalazłem jeszcze badań, aby to udowodnić, ale ponieważ działa odtruwająco, ma to logiczny sens.

Jak suplementować chlorellę?

Suplement Z Chlorellą

Chlorella to niedrogi sposób na poprawę zdrowia organizmu. Upewnij się, że wybrałeś chlorellę z pękniętych komórek; te maleńkie glony mają twarde ściany komórkowe, które należy rozdzielić mechanicznie, aby mogły wiązać niebezpieczne metale ciężkie, takie jak rtęć.

Inną ważną wskazówką dotyczącą suplementacji jest powolne rozpoczynanie i zwiększanie dawki do 8000 mg dziennie.

Szybkie usuwanie rtęci z organizmu może spowodować tymczasowe pogorszenie objawów toksyczności, dlatego najlepiej jest dodawać ją stopniowo. Proponuję zacząć od 2 małych tabletek i powoli zwiększać w ciągu miesiąca do 1 uncji ekwiwalentu dziennie.

Zaletą chlorelli jest to, że nie niesie ze sobą ryzyka zanieczyszczenia, na które trzeba uważać w przypadku innych rodzajów suplementów alg.

Jeśli dodasz kolendrę, możesz jeszcze szybciej czerpać korzyści z usuwania metali ciężkich. Pamiętaj, że zdrowa dieta i zdrowy mikrobiom (bakterie jelitowe) również pomagają organizmowi usuwać metale ciężkie.

Pocenie się i ćwiczenia pomagają również. Rozważać suplementacja probiotyczna i codzienne spożywanie sfermentowanej żywności, ponieważ zdrowe bakterie mogą zapobiegać wchłanianiu metali ciężkich.

Chlorella zawiera dużą ilość minerałów, których często brakuje, w tym jod, cynk, magnez i żelazo.

W rzeczywistości na 1 uncję spełnia RDA dla:

Dostarcza około jednej trzeciej ZDS magnezu w 1 uncji lub 28 gramach chlorelli. Pamiętaj, że byłoby to dużo suplementu nawet przy 1 uncji (3 łyżki stołowe) i nigdy nie polecałbym zaczynać od tak dużej ilości.

Zawiera również dużo witamin z grupy B i karotenoidów, prekursorów witaminy AKA.

Podobnie jak w przypadku każdego jedzenia, mogą wystąpić reakcje alergiczne.

Podsumowanie

Podsumowując, te potężne, małe jednokomórkowe algi zwane chlorella mają liczne korzyści zdrowotne, w tym bezpieczne usuwanie metali ciężkich z organizmu. Może pomóc w odchudzaniu, poprawie cholesterolu i składu ciała. Chlorella też powinna być łatwym dodatkiem do Twojego życia.

Kredyty obrazowe
Obraz funkcji: Shutterstock.com
Obraz w poczcie: Deliciousliving.com i Shuttertock.com

Podobne posty

Pokaż wszystkie