Zaktualizowano: 2019, 14 sierpnia

Czy picie wody przed posiłkiem sprawia, że ​​jesteś dużo montowany

Czy picie wody przed posiłkiem sprawia, że ​​jesteś dużo montowany

Nawodnienie jest niezbędne do przetrwania. W końcu ludzkie ciało składa się w 70 procentach. Ważne jest, aby ludzie codziennie spożywali wystarczającą ilość wody, aby utrzymać przepływ krwi, funkcjonowanie narządów i zdrowe funkcjonowanie organizmu. Kiedy ludzie nie spożywają wystarczającej ilości wody, skutki mogą być poważne. Odwodnienie może prowadzić do niewydolności narządów i trwałego uszkodzenia organizmu.

Oprócz tych oczywiście ważnych powodów, dla których warto pić dużo wody, istnieją inne korzyści wynikające z utrzymywania nawodnienia organizmu. Na przykład bycie dobrze nawodnionym może pomóc zrzucić więcej kilogramów i poprawić kondycję. Jednak zwykłe picie większej ilości to tylko część strategii. Kiedy pijesz wodę też ma znaczenie - powinieneś pić wodę przed posiłkami, aby uzyskać optymalną kondycję.

Oto dlaczego:

1. Woda podnosi poziom energii

Woda jest tak istotna dla ogólnego zdrowia człowieka, że ​​wpływa na organizm nawet na prostym poziomie komórkowym. Poszczególne komórki organizmu, w tym mitochondria (komórki energetyczne), potrzebują wody do prawidłowego funkcjonowania. Bez wystarczającej ilości wody organizm nawet na najmniejszą skalę nie ma tyle energii. Bieganie na mniej niż pełnych ilościach energii zmniejsza zdolność organizmu do wydajnej pracy.

Tak więc, kiedy ktoś pije wystarczającą ilość wody, ma więcej energii. Korzyści płynące z picia wody przed posiłkiem są zatem dwojakie:

Większość ludzi regularnie je trzy posiłki dziennie. Picie przed każdym posiłkiem to świetny sposób, aby zapewnić organizmowi wodę, ponieważ łatwo ją zapamiętać.

Podczas jedzenia organizm musi strawić. Wymaga to energii, co oznacza, że ​​wymaga wody. Dodatkowo, kopnięcie trawienne uruchamia metabolizm, pomagając organizmowi w procesie najbardziej wydajnej dystrybucji spożywanych rzeczy (w tym wody).

2. Woda wzmacnia mięśnie

Woda wzmacnia mięśnie

Jednym z aspektów nawilżania i energetyzowania organizmu przez wodę jest jej rola w przygotowywaniu mięśni do działania. Brak wody w mięśniach jest bezpośrednio związany ze skurczami mięśni, a nawet ich skurczami. W wyniku tego, że mięśnie nie mają wystarczającej ilości wody podczas ćwiczeń, występują więcej niż skurcze i skurcze - mięśnie mogą zostać uszkodzone przez nadwyrężenie lub naderwanie.
Informacje o wodzie pitnej

Pijąc wodę przed posiłkiem organizm skutecznie nawilża mięśnie, przygotowując je do późniejszego wysiłku. Jednym z powodów, dla których zjedzenie przekąski lub posiłku przed treningiem jest dobry pomysł, jest to, że dostarcza on również energii. Połączenie jedzenia i picia przed wysiłkiem fizycznym daje w efekcie podwójną dawkę energii dla organizmu, zapewniając efektywny i efektywny trening.

3. Woda wspomaga trawienie

Ćwiczenia, gdy organizm zmaga się z trawieniem, może naprawdę zrujnować skuteczność treningu. Ćwiczenia wymagają dużo energii i uwagi ciała. Trawienie też. Kiedy organizm musi się podzielić między nimi, może ucierpieć zarówno trawienie, jak i jakość ćwiczeń. Wiele osób stwierdza na przykład, że jeśli ich ciała nie kończą trawienia pokarmu, ale mimo to ćwiczą, dostają skurczów żołądka lub mdłości.

Picie przed posiłkiem trawienie przebiega szybciej i płynniej. Woda spożywana z jedzeniem pomaga zmywać jedzenie. Zapewnia również, że przewód pokarmowy ma wystarczającą ilość płynu, aby efektywnie przeprowadzać swoje procesy.
Ślina, pierwszy płyn na bazie wody działający w procesie trawienia, występuje częściej, gdy osoba niedawno nawodniła się.

Może Ci się spodobać - Światowy Dzień Wody: oddanie hołdu wodzie

Woda w przewodzie pokarmowym również rozkłada składniki odżywcze, takie jak rozpuszczalny błonnik, umożliwiając organizmowi dystrybucję i wykorzystanie tych składników odżywczych. W późniejszym czasie woda przemieszcza się przez organizm i jest wydalana. Picie przed posiłkiem dostarcza organizmowi wystarczającej ilości wody, aby ukończyć te ważne procesy, tak więc gdy przychodzi czas na trening, organizm jest gotowy.

4. Woda wspomaga utratę wagi

Woda wspomaga utratę wagi

Sprawność fizyczna to coś więcej niż utrata masy ciała, ale nadwaga powstrzymuje osobę przed uzyskaniem odpowiedniej formy. W konsekwencji osoby z nadwagą muszą schudnąć, aby wzmocnić mięśnie i poprawić ogólny poziom sprawności. Na szczęście picie wody przed posiłkiem również pomaga schudnąć.

Badanie wykazał, że osoby, które piją szklankę wody w ciągu pół godziny przed posiłkiem, tracą na wadze szybciej niż osoby, które tego nie robią. Chociaż nauka nie może w pełni wyjaśnić, dlaczego woda jest tak skuteczna, jak pomoc w diecie, uważa się, że powodem, dla którego picie wody przed posiłkiem działa na utratę wagi, jest to, że ludzie czują się pełniej. Kiedy ktoś czuje się pełny, je mniej, oszczędzając dodatkowe kalorie. Badanie wykazało, że ludzie, którzy pili wodę przed jedzeniem, tracili około 3 funtów w ciągu dwunastu tygodni.

Możesz także chcieć przeczytać - Picie wody na pusty żołądek: trzymaj choroby w zatoce

5. Woda jest dobra dla serca

Wyrzeźbione mięśnie i szczupła sylwetka są ważne tylko wtedy, gdy Twoje serce również nie jest zdrowe. Ludzie nadmiernie ćwiczą i przeżywają dietę, szczególnie podczas przepracowania serca. Serce jest niezbędnym organem ciała, jest niezbędne do przeżycia. Dlatego dbanie o serce jest ważne dla ludzi, zarówno dla ich ogólnego zdrowia, jak i sprawności.
Nic dziwnego, że woda jest również dobra dla serca. Dobrze nawodnione serce może łatwiej pompować krew przez organizm, jeśli jest to wymagane do życia, a zwłaszcza do ćwiczeń. Ciało potrzebuje wydajnego pompowania krwi, szczególnie podczas ćwiczeń, ponieważ krew jest potrzebna do pracy mięśni.

Spożywanie wody przed posiłkiem jest szczególnie korzystne dla serca, ponieważ tak jak picie wzmacnia mięśnie, tak samo wzmacnia serce. Przygotowane, nawodnione serce nie będzie musiało się tak męczyć, gdy skończy się posiłek, a osoba wróci do aktywności fizycznej.

aktywność fizyczna

Wnioski w

Ogólnie rzecz biorąc, picie większej ilości wody jest dla większości ludzi zdrowym wyborem. Do utrzymania odpowiedniego nawodnienia organizmu w ciągu dnia potrzeba dużo wody. Po dodaniu ćwiczeń do harmonogramu potrzeba więcej wody.

Pijąc przed każdym posiłkiem, ludzie zapewniają nawodnienie. Ułatwiają zapamiętanie, aby spożywać dużo wody. Co więcej, organizm może lepiej rozprowadzać i wykorzystywać wodę, aby zapewnić organizmowi energię i składniki potrzebne do dopasowania.

Podobne posty

Pokaż wszystkie