Zaktualizowano: 2019, 5 grudnia

Przetrwać samotność - 5 wskazówek, jak walczyć z izolacją i poczuć się znowu żywa!

Życie jest zbyt krótkie, aby marnować je na głęboką samotność.
Przetrwać samotność - 5 wskazówek, jak walczyć z izolacją i poczuć się znowu żywa!
Samotność nie oznacza, że ​​musisz czuć się nieszczęśliwy. Obrazy Shutterstock

Niezależnie od tego, czy była to ukochana z liceum, która poszła na jakiś odległy uniwersytet, czy związek dorosłych, który dobiegł końca, większość z nas doświadczyła izolacji, która towarzyszy odejściu partnera.

Pomimo sentymentów w tak wielu piosenkach pop, miłość nie zawsze trwa wiecznie.

Ludzie są istotami złożonymi, więc będzie wiele powodów, dla których pary, które raz oddały się sobie nawzajem, będą się rozchodzić.

Samo stwierdzenie, że to fakt życiowy, nie jest pocieszeniem. Samotność jest plagą społeczeństwa, zwłaszcza gdy zaistniała taka sytuacja w wyniku wykolejenia się partnerstwa. Kiedy jesteś zakochany, uczucia są intensywne.

Samo myślenie o tej ważnej osobie może wywołać gęsią skórkę.

Ale kiedy to się skończy, zostajesz z emocjonalnym odpowiednikiem ciężkiego kaca.

Jednak proces żałoby jest naturalny[1] kiedy znowu jesteśmy sami, ważne jest, aby skupić się na świetle na końcu tunelu.

Jeśli ten artykuł opisuje stanowisko, możesz wczuć się w sytuację, ponieważ doświadczasz samotności po rozstaniu, teraz możesz mieć pewność, że jest wiele powodów do optymizmu.

Oto pięć sposobów, które powinny przyczynić się do przywrócenia ci życia.

1. Nigdy nie utop swoich smutków

Nigdy nie utop swoich smutków

Ostatnią rzeczą, jaką powinieneś kiedykolwiek robić, jest zachowanie się tak, jakbyś przesłuchiwał stereotypową scenę z komedii romantycznej.

Ten, w którym odrzucona impreza przegląda zdjęcia, album, który lubili, gdy ich były partner ryczał w tle, szybko schodził w butelce u ich boku.

Ten rodzaj negatywnej reakcji jest szkodliwy na wielu poziomach.

Przede wszystkim nigdy nie ulegaj pokusie szukania ukojenia w alkoholu lub jakimkolwiek innym sztucznym stymulatorze.

Pod żadnym pozorem.

Krótkotrwałe polepszenia nastroju mogą tymczasowo złagodzić ból, zakłócając postrzeganie tego, co przechodzisz, ale napój działa depresyjnie.

Kiedy pijana mgła rozproszy się, poczujesz się niższy niż kiedykolwiek. Z rozdzierającym głowę kacem.

Gdyby mogło być coś gorszego, znacznie bardziej prawdopodobne jest podjęcie złych decyzji.

Jak dzwonienie do byłego i stawanie się ckliwym, potrzebującym i żałosnym.

Istnieją również długoterminowe problemy zdrowotne związane z nadmiernym piciem.

Trzeźwa głowa jest niezbędna do wypracowania pozytywnego nastawienia, które przywróci sprężystość do Twojego kroku.

2. Dołącz do społeczności

Media Społecznościowe

Z samej definicji samotność pojawia się, gdy odcinasz się od swojego kręgu społecznego.

Ważnym krokiem w kierunku powrotu do życia jest nawiązanie kontaktu z ludźmi, którzy sprawiają, że jesteś szczęśliwy.

Kiedy przyjaciele zapraszają cię na wieczór, tak jak początkową reakcją może być odrzucenie ich pod pretekstem, że wolisz być sam, zrób punkt, aby się zgodzić.

Możesz nawet przyjść do baru, kawiarni, restauracji, kina lub stadionu sportowego z ponurą miną, ale gdy w końcu zaczniesz się odprężać i przyłączyć się do przekomarzania się, zauważysz, że trauma unosi się z ramienia.

Jeśli wyjdziesz i ponownie zaczniesz się spotykać, możesz natknąć się na kogoś bardziej atrakcyjnego niż twój były partner lub przynajmniej atrakcyjny na różne i interesujące sposoby.

Gdy zaczniesz rozmowę, myśli osoby, która wcześniej zajmowała tak dużo twojego umysłu, znikną.

Poza tym ta lista możliwych miejsc nie jest wyczerpująca.

Zamiast unikać świata zewnętrznego, jest tak wiele miejsc, które oferują terapię rekreacyjną.

3. Rozszerz swój umysł

Rozszerz swój umysł

Łatwo jest rozwodzić się nad jedną rzeczą, zwłaszcza jeśli wydaje się to w tym czasie wszechogarniającym zmartwieniem.

Lekarstwem na to jednotorowe myślenie jest celowe bombardowanie świadomości stymulacją.

Zejdź do lokalnej biblioteki i weź garść książek.

Sport, science fiction, przyroda, historia; znowu lista jest nieskończona.

Zakop swój nos w fantastycznej fikcji lub faktach potwierdzających życie.

Chwyć pilota i przeglądaj kanały, aż znajdziesz film dokumentalny o przyrodzie z oszałamiającymi materiałami przedstawiającymi świat przyrody.

Udaj się do lokalnego multipleksu i zanurz się w najnowszym hicie.

Pewnego razu nurzałem się z powodu związku, który właśnie się rozpadł i spalił, i pocieszałem się w pudełku Laurel and Hardy.

Zanim zakończyłem popołudniowe oglądanie, moje boki były tak obolałe ze śmiechu, że ledwo mogłem sobie przypomnieć, co skłoniło mnie do oglądania komediowych DVD na pierwszym miejscu.

4. Podziel się swoim doświadczeniem

Podziel się swoim doświadczeniem

Tuszowanie negatywnych uczuć jest zawsze błędem[2].

Jak niektóre lotne roztwory chemiczne, jeśli nie zostaną uwolnione w kontrolowanym środowisku, będą nadal jątrzyć.

Rozwiązanie tego problemu jest proste.

Istnieje stare porzekadło, które mówi, że wspólny problem to problem o połowę.

Poszedłbym znacznie dalej. Wspólny problem jest na najlepszej drodze, aby w ogóle przestać być problemem.

Uzyskując dostęp do życzliwego ucha, takiego jak zaufany przyjaciel lub bliski członek rodziny, możesz odciążyć wszystko, co cię pożerało.

Używanie ich jako płyty rezonansowej jest samo w sobie pomocne, ale jeśli mogą zaoferować dobrą radę, nawet lepiej.

We współczesnym świecie są ludzie, którzy będą świadczyć usługi doradcze na poziomie profesjonalnym.

Istnieją również fora internetowe lub pokoje rozmów, na których można nawiązać kontakt z innymi osobami przeżywającymi podobne sytuacje.

5. Wracaj do siodła

Z pewnością jednym z najskuteczniejszych sposobów na pokonanie bluesa po rozstaniu jest spotkanie z kimś, kto może okazać się milszą osobą.

Jest wiele barów dla samotnych, do których możesz się udać, aby spotkać osoby o podobnych poglądach.

Ale jest też wspaniały świat blogi randkowe. Jedynym ograniczeniem jest Twoja wyobraźnia.

Nie ma wymówki, by pozostać samotnym, kiedy cały szeroki świat jest twoją ostrygą.

Kredyty obrazowe
Obraz funkcji: Shutterstock.com
Obraz w wiadomości: Shutterstock.com
Autor
Facebook Twitter Instagram

Anita DeFrancesco

Anita DeFrancesco, mgr Modern Sex and Relationship Coach, założycielka Tantra Wisdom ™ i Kinepathics Emotional Cleansing. Ona jest gospodarzem

Podobne posty

Pokaż wszystkie