Zaktualizowano: 2019, 17 sierpnia

Nie ma pojęcia, jak pokonać bluesa? Pokonaj to swoim nastawieniem!

Autor By
Zrecenzowany przez Zespół ekspertów CHD
Nie ma pojęcia, jak pokonać bluesa? Pokonaj to swoim nastawieniem!

Witamy zimę - lub nie. To ta pora roku - skończyły się obchody Bożego Narodzenia i Nowego Roku, a rachunki zaczęły napływać pocztą. Dni w północnych stanach są przeraźliwie zimne i ciemne, a ludzie wahają się przed wyjściem z powodu oblodzonych dróg. Nadeszła pora grypy, a ludzie wydają się przygnębieni i wyczerpani.

To jeden sposób na spojrzenie na koniec stycznia, ale jest inny sposób, aby zobaczyć ten sezon. Widzę to jako czas rozwoju, odrodzenia i podjęcia działań nad nowymi, zdefiniowanymi celami, które przy intensywnym codziennym skupieniu mogą doprowadzić Cię do nowej twórczej inspiracji i spełnienia Twoich marzeń! Możesz wybrać… pozostać negatywnym i nieszczęśliwym lub być zdecydowanym pokonać te zimowe smutki!

Konieczne jest, abyś opracował pozytywny plan, aby to zrobić, dla dobra wszystkich twoich relacji społecznych, zawodowych i miłosnych oraz dynamiki rodziny.

Psychologia pozytywnego nastawienia i coaching życiowy odpowiada na pytania, jak znaleźć szczęście i więcej codziennej radości, koncentrując się na swoim potencjale, mocnych stronach i codziennych błogosławieństwach, które oferuje życie.

Jesteśmy tym, o czym myślimy, dlatego ważne jest, aby monitorować swoje bieżące myśli, często określane jako - „Rozmowa o sobie”. Nazywam ten proces „świadomym życiem”, co robi bardzo niewielu ludzi. Większość ludzi żyje z 8 na 10 negatywnych myśli i słownie narzekają na to, jak ciężkie jest życie.

Wzywam was do monitorowania swoich myśli w teraźniejszości; od rana do obiadu, od obiadu do kolacji, potem od kolacji do snu. Po każdym odcinku czasu zapisz w dzienniku, jak dobrze sobie radzisz. Będziesz zaskoczony, jak negatywne są twoje automatyczne myśli. Możesz to zmienić, natychmiast korygując przygnębiającą myśl pozytywną.

Powstań piękny

Na przykład, budząc się i patrząc przez okno, mówisz: „Ugh, kolejny pochmurny, ciemny dzień”. Natychmiast zmień tę samo-mowę, mówiąc w myślach: „To wspaniały dzień - bez śniegu ani deszczu, ojej!” potem śmiej się głośno. Twój stan fizyczny natychmiast się zmienia, ponieważ się śmiałeś lub uśmiechałeś. Kontynuuj procedurę zamiany negatywnych myśli na pozytywne przez 30 dni, tyle czasu potrzeba, aby stworzyć dobry nawyk.

Zobaczysz, że negatywne myśli staną się znacznie mniejsze, a pozytywne myśli, optymistyczne uczucia i spokojne stany fizyczne będą się pojawiać najczęściej. Jeszcze bardziej zdumiewające jest to, że intensywnie zauważysz negatywne myśli innych, które staną się przytłaczające. Możesz pomóc im zmienić poczucie depresji i negatywności, dzieląc się z nimi tym ćwiczeniem.

Badania pokazują, że kiedy masz szczęśliwsze poczucie dobrobytu, Twoje życie staje się bardziej udane we wszystkich obszarach; w tym posiadanie większej pasji w związkach miłosnych, zwiększona satysfakcja z kariery i poprawa zdrowia osobistego przy mniejszych nakładach niepokój, Depresja lub choroba.

Słowo „choroba” w rzeczywistości oznacza - „choroba” - co oznacza, że ​​jeśli twój sposób myślenia jest negatywny i przygnębiony, wtedy twoje ciało pasuje do tego stanu. Ponieważ pozytywne nastawienie poprawia nasze zdrowie fizyczne, pewność siebie i relacje społeczne, czyniąc nas bardziej odpornymi na nieoczekiwane wyzwania lub negatywnych ludzi, czy nie chcesz poświęcić czasu na naukę?

Moi klienci coachingu zmienili swoje życie od depresji, lęku, nadwaga i uczucie utknięcia - niewiarygodnie szczęśliwe i spokojne z powodu zmian lub przeciwności, zdrowe fizycznie i dobrze zbilansowane odżywianie. Prowadzą twórcze, zabawne, spełnione życie, o jakim marzyli. Ludzki umysł i to, co myśli, jest źródłem wszelkiego stworzonego bólu lub przyjemności i bezpośrednio wpływa na wszystko w naszym życiu.

Emocja

W książce Pozytywność psychologa Barbary Fredrickson opisuje 10 najczęściej występujących pozytywnych emocji: wdzięczność, nadzieję, spokój, radość, zainteresowanie, inspirację, podziw, dumę, zabawę i miłość. 3 stosunek do negatywnych emocji, ludzie są bardziej otwarci na życiowe szanse i możliwości.

Ponadto osoby najszczęśliwsze mają silne i znaczące relacje społeczne z ludźmi, na których mogą liczyć. Dzięki optymistycznym emocjom, myślom i uczuciom zwiększamy naszą zdolność łączenia się z innymi, prowadząc do większej satysfakcji z życia. O tym, jak wzmocnić Twój pozytywny sposób myślenia, piszę w mojej książce LIVE Beyond Your Dreams - od strachu i wątpliwości do osobistej siły, celu i sukcesu.

Klienci programu My Life Coaching uczą się, jak ważne jest wykonywanie różnych codziennych ćwiczeń mentalnych, aby wzmocnić ich pozytywne nastawienie. Badamy różne sfery ich życia (związki miłosne, kariera, finanse, społeczeństwo, rodzina, środowisko domowe, zdrowie / dobre samopoczucie, hobby, edukacja i inne) i krok po kroku tworzymy nowe działania w każdej sferze, które budują rozwój w kierunku ich marzeń.

Te różne działania prowadzą następnie do zwiększenia pewności siebie, bardziej kreatywnego, optymistycznego spojrzenia na życie oraz poprawy stanu zdrowia psychicznego i fizycznego. Zmiana jest niesamowita! Postaw na pozytywne nastawienie, od tego zależy twoje szczęście i zdrowie!

Czytaj dalej - Jak sprawić, by był to wspaniały dzień! - 10 metod Michele Phillips

Kredyty obrazowe
Źródło zdjęcia: shutterstock.com
Inpost Image Credit: shutterstock.com
Autor

Riana Milne

Riana Milne, MA, LMHC, CAP jest certyfikowanym trenerem globalnego życia, randek i związków, najlepiej sprzedającą się autorką i trenerem nowego Docu

Podobne posty

Pokaż wszystkie