Zaktualizowano: 2019, 19 sierpnia

Najlepsze ćwiczenia na zaburzenia erekcji

Najlepsze ćwiczenia na zaburzenia erekcji

Zaburzenia erekcji to zawstydzający i frustrujący stan wielu mężczyzn. Istnieje kilka powodów.

W większości przypadków jest to spowodowane pewnymi schorzeniami, takimi jak cukrzyca, choroby serca, otyłość, a także niski poziom testosteronu.

Inne przyczyny mogą również obejmować problemy z przepływem krwi, problemy psychologiczne, uszkodzenie nerwów, a także wahania hormonalne.

Leczenie zaburzeń erekcji produktami poprawiającymi męskość, takimi jak Viagra nie jest jedyną opcją.

Według niektórych badań ćwiczenia miednicy faktycznie pomogły 40% mężczyzn, którzy mają zaburzenia erekcji, aby odzyskać normalne funkcjonowanie swojego narządu.

Kolejne 33.5% zgłosiło również znaczną poprawę funkcji erekcji.

Ludzie też pytają

Jak mogę naturalnie zwiększyć poziom testosteronu?
Czym jest TestoMAX200?
Jakie witaminy są dobre dla męskiej płodności?
Czy jakieś produkty dla mężczyzn działają?
Czy jest jakaś tabletka wzmacniająca dla mężczyzn, która naprawdę działa?
Jakie są najlepsze leki na przedwczesny wytrysk?
Jak pigułki seksualne mogą poprawić Twoją sprawność seksualną?
Jak działa androzen?
Jakie są najlepsze metody leczenia niskiej wytrzymałości seksualnej?

Jakie ćwiczenia są dobre?

Ćwiczenia dna miednicy są naprawdę dobre, ponieważ mogą zwiększyć siłę mięśni dna miednicy.

Te ćwiczenia są powszechnie nazywane ćwiczenia Kegla. Są to rodzaje ćwiczeń, które zazwyczaj wykonują kobiety w celu odzyskania napięcia mięśniowego zaraz po porodzie.

Wiadomo również, że poprawiają trzymanie moczu i ogólny stan zdrowia seksualnego mężczyzn.

Ćwiczenia Kegla przynoszą korzyści wielu mężczyznom. W szczególności pomagają również we wzmacnianiu mięśnia opuszkowo-jamistego.

Ten bardzo ważny mięsień spełnia trzy rodzaje ról. Jeden umożliwia wzrost penisa i nabrzmienie krwią podczas erekcji. Po drugie, pompuje podczas wytrysku, a po trzecie, pomaga opróżniać cewkę moczową zaraz po oddaniu moczu.

Ćwiczenie podstawowe

Ćwiczenie podstawowe

Jedną z najlepszych metod, jaką możesz zrobić, aby zlokalizować dno miednicy, jest kilkakrotne zatrzymanie moczu w środku strumienia.

Te mięśnie, które zaciskasz, są tymi, na których musisz ćwiczyć. Aby wykonać powtórzenia na ćwiczeniach Kegla, możesz zacisnąć mięśnie miednicy, utrzymując pozycję przez 5 sekund, a następnie rozluźnić się.

Możesz to powtórzyć około 10 do 20 razy, dwa do trzech razy dziennie. Możesz również chcieć to zrobić w różnych pozycjach, takich jak stanie, siedzenie, leżenie, siedzenie na krześle lub stanie.

Zwróć uwagę, że możesz nie być w stanie wykonać serii około 10 ćwiczeń Kegla za pierwszym razem.

To jest w porządku. Po prostu rób, co możesz, i stopniowo pracuj nad więcej ćwiczenia kegla do osiągnięcia 10 do 20 kegli, do trzech razy dziennie.

Podczas wykonywania tych ćwiczeń unikaj wstrzymywania oddechu lub wciskania brzucha, mięśni ud lub pośladków. Byłoby pomocne, gdybyś zrelaksował się po każdym odliczeniu do pięciu.

Możesz także rzucić sobie wyzwanie, naprzemiennie ściskając długie i krótkie.

Więcej korzyści z ćwiczeń

Więcej korzyści z ćwiczeń

Podczas gdy ćwiczenia dna miednicy mogą przede wszystkim działać w łagodzeniu zaburzeń erekcji, mogą również zmniejszyć zdolność wypróżniania lub trzymania moczu, zatrzymać efekt dryblingu po oddaniu moczu i znacznie poprawić ogólne doznania seksualne.

Praca mięśni poza dnem miednicy może również pomóc w uniknięciu zaburzeń erekcji.

Oznacza to po prostu, że chociaż możesz jeszcze nie mieć tego problemu, możesz wykonywać ćwiczenia, ponieważ ryzyko wystąpienia zaburzeń erekcji może się zdarzyć wraz z wiekiem.

Ćwiczenia aerobowe

Ćwiczenia aerobowe

Stwierdzono, że oprócz ćwiczeń mięśni dna miednicy ćwiczenia aerobowe sprawdzają się również w leczeniu zaburzeń erekcji.

Ten stan jest często spowodowany problemami związanymi z przepływem krwi do penisa. Cukrzyca, otyłość, choroby naczyniowe, a także wysoki poziom cholesterolu mogą wpływać na przepływ krwi.

Prowadzi to do zaburzeń erekcji. Dodając kilka ćwiczeń aerobowych do rutyny, możesz znacznie poprawić ogólny stan zdrowia seksualnego mężczyzn, a nawet całkowicie usunąć problem na dłuższą metę.

Możesz nawet zacząć od energicznego spaceru przez około 30 minut każdego dnia, robiąc to nieprzerwanie przez około trzy do czterech razy w tygodniu.

To może wystarczyć, aby zmienić ogólny stan zdrowia układu sercowo-naczyniowego, co z kolei pozytywnie wpłynie na zaburzenia erekcji.

Możesz także czytać: Futura Medical MED2002 - nowy żel do leczenia zaburzeń erekcji

Efekty reklamowe

Efekty reklamowe

W dzisiejszych czasach coraz więcej osób zwraca się do Internetu w poszukiwaniu informacji.

Wiele lat temu chodziłam do lekarza na skargę zaburzenia erekcji może być bardzo kłopotliwa. Jednak w dzisiejszych czasach nie ma potrzeby wizyty u lekarza, ponieważ w Internecie jest wiele informacji na temat problemu.

Problem z tym polega jednak na tym, że istnieje wiele stron internetowych, które twierdzą, że mają określoną technikę ćwiczeń lub być może bardzo skuteczne produkty poprawiające męskość, które mogą zagwarantować zaburzenia erekcji.

Uważaj, aby nie dać się nabrać na oszustwo dla mężczyzn. Chociaż zaburzenia erekcji mogą być stresujące lub trudne do omówienia, istnieją sprawdzone i bezpieczne metody, które mogą pomóc w radzeniu sobie z nimi.

Ćwiczenia Kegla są bardzo skutecznymi, prostymi i niedrogimi metodami na wzmocnienie siły Twoich mięśni.

Te mięśnie są odpowiedzialne za funkcje seksualne. Jeśli nie masz pewności co do informacji, które czytasz w Internecie, najlepszym rozwiązaniem jest porozmawianie z lekarzem o swoim stanie zdrowia, aby skorzystać z najlepszych metod leczenia.

Potencjalne opcje

Ćwiczenia aerobowe i ćwiczenia mięśni dna miednicy to dwie z najlepszych metod na początek.

W rzeczywistości możesz zobaczyć poprawę swojego stanu bez konieczności obserwowania skutków ubocznych innych produktów wzmacniających męskość. Po pierwsze, są pewne produkty dla mężczyzn których nie należy przyjmować, jeśli cierpisz na inne schorzenia.

Na przykład, jeśli produkt zawiera substancje, które mogą reagować na męskie składniki wzmacniające produkt, możesz ponieść określone konsekwencje.

Życie bez ED

Zaburzenia erekcji niekoniecznie muszą być leczone po prostu za pomocą pigułki. Obecnie dostępnych jest wiele metod leczenia zaburzeń erekcji.

Mogą ci pomóc w odzyskaniu życia. Możesz zacząć od wyżej wymienionych ćwiczeń dna miednicy.

Możesz również wykonywać te ćwiczenia w dowolnym miejscu i czasie. Po prostu zanotuj w swoim kalendarzu, jeśli czasami masz problemy z zapamiętywaniem.

Z drugiej strony ćwiczenia aerobowe mogą również poprawić zdrowie układu sercowo-naczyniowego, poza tylko twoim zdrowie seksualne mężczyzn. W ten sposób możesz również doświadczyć lepszej zdolności do osiągnięcia i utrzymania erekcji.

Podobne post: Ćwiczenia Kegla dla mężczyzn

Autor
Facebook Twitter

Evan Jensen, CPT

Evan Jensen jest znanym amerykańskim dietetykiem, dietetykiem i pisarzem o zdrowiu. Ma tytuł magistra dziennikarstwa, z więcej

Podobne posty

Pokaż wszystkie