Zaktualizowano: Mar 14, 2020

Wytyczne dotyczące przeglądu - jak sprawdzamy fakty

Naszym celem jest dostarczanie najwyższej jakości i dobrze zbadanych recenzji i artykułów na temat szerokiej gamy programów, tematów i produktów związanych ze zdrowiem, dietą, fitnessem, pielęgnacją skóry, zdrowiem, odżywianiem i utratą wagi.

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2003 roku stworzyliśmy i opublikowaliśmy ponad 5,000 artykułów i napisaliśmy ponad 20,000 XNUMX recenzji produktów. Naszym głównym celem jest wdrożenie otwartego i uczciwego forum w odniesieniu do czytelników, personelu, sprzedawców, partnerów i źródeł artykułów. Dzieje się tak, ponieważ od tego zależy nasza reputacja, podobnie jak reputacja naszych partnerów.

Niewielka część naszych zarobków pochodzi z marketingu afiliacyjnego i reklam i można je zobaczyć na stronie głównej, stronie stowarzyszonej i innych sekcjach witryny. W całej witrynie udostępniamy pełne informacje oraz jasno i niepozornie pokazujemy, jakie produkty oceniamy.

Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak uzyskujemy nasze przychody, zajrzyj do naszego O Nas i Ujawnianie reklam stron.

Jakie są cele recenzji Lci.org.pl?

  • Aby pomóc ludziom znaleźć godne zaufania produkty i suplementy
  • Aby zapewnić czytelnikom pouczające i przydatne artykuły
  • Zgłaszanie oszustw związanych z produktami zdrowotnymi i kosmetycznymi oraz innych oszukańczych działań
  • Budować społeczność

Przejrzyj wskazówki

Naszym celem jest poinformowanie naszych czytelników o:

  • Różnorodność nowych i istniejących programów i produktów ukierunkowanych na utratę wagi, zdrową skórę, redukcję oznak starzenia się skóry, poprawę produkcji testosteronu, zmniejszenie bólu stawów i ogólnie zdrowy tryb życia.
  • Różne cechy danego programu lub produktu poprzez określenie jego składników, jakości, potencjalnych skutków ubocznych, wskazówek dotyczących stosowania, historii sukcesu klientów, informacji o firmie i współpracy z ekspertami.
  • Inne podobne produkty do tego, który ich interesuje.
  • Nauka stojąca za każdym składnikiem używanym w produkcie.
  • Wszelkie działania prawne, oszustwa, oszukańcze działania, wycofywanie produktów lub działania regulacyjne związane z programem lub produktem.

Zapewniamy również pomoc wizualną, przeglądając setki popularnych produktów, diet i porad żywieniowych na wideo. Mamy Youtube Channel zawiera wszystkie dogłębne filmy, które stworzyliśmy.

Poniżej znajduje się przewodnik przedstawiający kryteria, według których tworzymy, edytujemy i publikujemy treści. Jest to zwykły zestaw wytycznych, a stopień, w jakim każdy recenzent się do nich stosuje, może się różnić w zależności od ich unikalnych metod badawczych, typu, programu lub produktu będącego przedmiotem recenzji oraz stylu pisania.

Szczegóły Produktu

Nasze sekcje ze szczegółami produktów zawierają listę składników i etykietę produktów dostarczoną przez marki. Pokazują informacje o tym, gdzie i jak każdy składnik został pozyskany, wyprodukowany lub sformułowany. Mogą również zawierać wyczerpującą listę reklamacji związanych z tym produktem.

Badania składników

Sekcje te ujawniają charakter użytych składników i ujawniają, czy produkt spełnia obietnice złożone przez firmę. Pokazuje czystość i ilość każdego składnika.

Badamy charakter każdego składnika i opieramy się na informacjach dostarczonych przez National Library of Medicine i National Institutes of Health, takie jak ClinicalTrials.gov, MEDLINE / PubMed, a także bazach danych z indeksową literaturą dotyczącą badań medycznych. Badamy również, uzyskując dostęp do informacji opracowanych przez Google Scholar, Wikipedię, WebMD i Food and Drug Administration oraz Nutrition.gov.

Badania naukowe dotyczące składników i suplementów zdrowotnych oparte są na dostępnych dowodach

Potencjalne skutki uboczne

Aby określić możliwe skutki uboczne, nie skupiamy się na konkretnej formule produktu, ale zamiast tego sprawdzamy listę składników i ilości w produkcie. W ten sposób jesteśmy w stanie stwierdzić, czy produkt może powodować niepożądane skutki uboczne, zamiast iść z twierdzeniami firmy, że ich produkt jest wolny od skutków ubocznych.

Ocena firmy

Do oceny firmy nie przyjmujemy żadnych informacji od firm i ich firm PR. Aby dowiedzieć się więcej o produkcie, sprawdzamy tło firmy i sam produkt. Szukamy informacji w mediach społecznościowych, forach klientów, oficjalnej stronie internetowej firmy i innych renomowanych źródłach, aby zrozumieć produkt lub firmę. Oto kilka wskazówek stosowanych w procesie oceny naszej firmy:

  • Przeprowadzone badania lub badania kliniczne
  • Jakie recenzje są dostępne?
  • Ile jest skarg klientów?
  • Kiedy powstała firma?
  • Czy informacje o firmie - w tym biografie kadry kierowniczej i dane kontaktowe - są łatwo dostępne?

Customer Experience

Aby określić wrażenia klientów, zadajemy różne pytania, w tym: czy wrażenia użytkownika są zgodne z oświadczeniami dotyczącymi produktu? Jak inni klienci oceniają swoje doświadczenia? Nie ograniczamy się do dobrych, złych lub neutralnych opinii. Przeanalizujemy szereg recenzji i odpowiednio przedstawimy.

Współpraca z ekspertami

To dobry znak, jeśli dana firma współpracowała z ekspertami przy rozwijaniu swojego produktu.

Na Lci.org.pl nasze artykuły są recenzowane przez ekspertów od żywienia, diety i fitness, takich jak Gerry Ellen, dr Sarah Brewer, dr Stacy Friedman, Lauren Dummit, Felicia Newell i dr Keith Kantor.

Historie sukcesów

Nasi recenzenci przyglądają się firmom, które przedstawiają historie sukcesu klientów, które mogą obejmować opinie oraz zdjęcia przed i po.

Przykładowa oferta

Niektóre marki zapewniają małe próbki, które klienci mogą wypróbować, zanim podejmą większe zobowiązanie do zakupu rzeczywistego produktu.

Koszt

Sprawdzamy cenę przedmiotu. W przypadku suplementów sprawdzamy również koszt porcji i porównanie z innymi produktami.

Zwroty kosztów / zwrotów

Co się dzieje, gdy klientowi nie podoba się jego doświadczenie z określonym produktem? Czy mogą otrzymać zwrot pieniędzy, a jeśli tak, ile czasu mają na to od daty zakupu?

Nasi recenzenci dokładają wszelkich starań, aby odpowiedzieć na te ważne pytania. Jednak te informacje nie zawsze są utrwalone, a nasze badania mogą czasami odbiegać od procesu, w zależności od zmieniającej się polityki dystrybutorów i producentów.

Staramy się dostarczać najwyższej jakości i dogłębne recenzje produktów. Należy pamiętać, że wszystkie opinie wyrażone na naszej stronie internetowej są wyłącznie naszymi własnymi. Przeczytaj nasze oświadczenie medyczne po więcej informacji.

Jeśli chcesz przedstawić dodatkowe sugestie dotyczące naszego formatu wyszukiwania i tworzenia naszych recenzji, prosimy Skontaktuj się z nami.

Źródła artykułu

Większość naszych recenzji odwołuje się do wiarygodnych źródeł o udokumentowanej dokładności. Opieramy się również na cytatach z bezpośrednich wywiadów z naszym zespołem ekspertów, dietetykami, dietetykami i guru fitness. Wizyta w naszym O firmie ujawni członków naszych zespołów Wellness, Contributor i Editorial.

Nasze artykuły zawierają kilka cytatów w tekście, które są ponumerowane i poprawnie zawierają hiperłącza do zewnętrznych stron internetowych. Mamy ścisłe wytyczne dotyczące zaopatrzenia i polegamy na recenzowanych badaniach, akademickich instytucjach badawczych, agencjach rządowych i stowarzyszeniach medycznych. Nasze główne źródła informacji to Better Business Bureau, NIH.gov, MedlinePlus, Science.gov, Examine.com, Google Scholar, PubMed, Wikipedia, WebMD, Food and Drug Administration, HEALTHLINE i Federalna Komisja Handlu.

Opracowaliśmy proces oceny badań klinicznych i innych publicznie dostępnych informacji na potrzeby naszych recenzji produktów. Łączymy ten proces z ekspertyzami własnego zespołu. Należy zauważyć, że opinie wyrażane na tej stronie są wyłącznie naszymi własnymi. Przeczytaj nasze oświadczenie medyczne aby uzyskać więcej informacji na ten temat.

Nasz zespół stara się tworzyć wysokiej jakości artykuły i recenzje produktów, ale czasami możemy przegapić pewne rzeczy - dlatego doceniamy to, gdy czytelnicy kierują do nas te przeoczenia. Aby dokonać korekty, po prostu kliknij ikonę Odbierz swój produkt ikonę i podaj nam wymagane sformatowane informacje, jak pokazano na stronie. Możesz również skontaktować się z nami za pośrednictwem Kontakt z nami.

Opinie klientów

Na Lci.org.pl zachęcamy czytelników do komentowania recenzji produktów. Jednak wszelkie recenzje / komentarze użytkowników zawierające między innymi wulgaryzmy, groźby, szerzenie nienawiści i / lub autopromocję nie mogą być tolerowane i mogą być edytowane lub usuwane. Ponadto należy pamiętać, że zastrzegamy sobie prawo do przyjęcia lub odrzucenia wszelkich przesłanych recenzji / komentarzy. Opinie są generalnie chronione, ale staramy się jak najlepiej nie zatwierdzać komentarzy zawierających fałszywe lub wprowadzające w błąd twierdzenia.

Zalety świetnej recenzji

  • Odzwierciedla osobiste doświadczenie
  • Zawiera istotne, pomocne i dokładne informacje
  • Ma rozsądną długość i jest sformatowany w sposób łatwy do odczytania
  • Nie zawiera literówek ani błędów gramatycznych
  • Jest dobrze napisany i nie jest przesadnie dramatyczny, tj. Nie zawiera nadmiernej ilości wielkich liter ani wykrzykników

Zalety kiepskiej recenzji

  • Zawiera wulgaryzmy, wypowiedzi szerzące nienawiść lub groźby
  • Jest w jakikolwiek sposób plagiatowany
  • Promuje się samodzielnie lub zawiera linki partnerskie i marketingowe
  • Nie dotyczy danego produktu

Negatywne recenzje

  • Negatywna opinia jest dopuszczalna, jeśli jest uczciwą opinią opartą na faktach
  • Sugerujemy, aby przed opublikowaniem negatywnej recenzji skontaktować się z odpowiednią firmą, aby sprawdzić, czy problem można rozwiązać. W ten sposób możesz zapewnić cenny wgląd w zespół obsługi klienta i proces rozwiązywania problemów
  • Chociaż zawsze zachęcamy do uczciwych opinii, opinia nie powinna zawierać oszczerczego lub zniesławiającego języka, który mógłby skutkować wszczęciem postępowania sądowego (patrz: https://en.wikipedia.org/wiki/Libel)

Czy recenzje są kiedykolwiek usuwane z Lci.org.pl?

Szanujemy opinie naszych recenzentów, ale może się zdarzyć, że będziemy musieli usunąć recenzję. Jeśli w jakikolwiek sposób nie spełnia naszych wytycznych, zostanie udowodnione, że jest fałszywy, został plagiatem, zawiera linki partnerskie lub jest po prostu „spamem”, podejmiemy kroki, aby go usunąć.

Usuniemy lub zmodyfikujemy również recenzję, jeśli recenzent skontaktuje się z nami w sprawie nowych informacji, np. Jeśli zostawił negatywną recenzję, ale od tego czasu rozwiązał problem z firmą. Recenzent może samodzielnie zaktualizować informacje lub możemy to zrobić w jego imieniu. Alternatywnie możemy go całkowicie usunąć, gdyby nas o to poprosili.

Innym przypadkiem, który może spowodować, że możemy tymczasowo usunąć recenzję, jest sytuacja, gdy firma wymieniona w recenzji skontaktuje się z nami w sprawie problemu. Może to dotyczyć nierozstrzygniętych kwestii prawnych z recenzentem, użycia zniesławiającego języka, jeśli twierdzą, że recenzent nie jest jednym z ich klientów lub celowo wprowadzili w błąd produkt. W takich przypadkach podejmiemy kroki, aby skontaktować się z recenzentem w celu uzyskania wyjaśnień, w razie potrzeby dowodu zakupu lub zweryfikowania, czy faktycznie jest on klientem firmy. Należy pamiętać, że NIE jesteśmy stronami - po prostu robimy wszystko, co w naszej mocy, aby rozwiązać problem w możliwie najbardziej sprawiedliwy sposób.

Nie usuniemy recenzji tylko dlatego, że firmie nie podobało się otrzymanie negatywnej recenzji lub nie zgadza się z opinią autora. Zawsze przestrzegamy prawa do wolności słowa. Jednak firma może oznaczyć recenzję, która została już opublikowana (co oznacza, że ​​spełniła wszystkie nasze kryteria i jest zgodna z naszymi wytycznymi), aby zwrócić na nią naszą uwagę, jeśli ma obawy, a my zbadamy sprawę dalej.

W rzadkich przypadkach, gdy stwierdzimy, że opublikowana recenzja nie jest autentyczna, jest nieistotna lub zawiera błędne informacje, które nie zostały odkryte podczas naszego wstępnego przeglądu, zastrzegamy sobie prawo do jej natychmiastowego usunięcia. Ponadto, ponieważ stale staramy się dostarczać naszym czytelnikom możliwie najbardziej aktualne, wiarygodne i istotne informacje, możemy usunąć wcześniej opublikowaną recenzję, która nie jest już zgodna z nowymi lub zaktualizowanymi wytycznymi.

Czy każda recenzja i komentarz przesłany do Lci.org.pl przechodzi proces oceny?

Pomimo dużej liczby otrzymywanych recenzji, poświęcamy dużo czasu na przeglądanie i weryfikację każdej z nich. Czemu? Ponieważ naszym celem jest dostarczanie recenzji, którym nasi czytelnicy mogą bez wątpienia zaufać. Nasz oddany zespół moderatorów sprawdza każdą recenzję, aby upewnić się, że jest w pełni zgodna z naszymi wytycznymi, a wszystkie zgłoszenia są sprawdzane na zasadzie „kto pierwszy, ten lepszy”. Opublikowanie przesłanych recenzji zajmuje średnio od 2 do 5 dni roboczych po ich zatwierdzeniu.

Czy recenzje i komentarze są redagowane przez Lci.org.pl przed ich publikacją?

Tak, mogą wystąpić sytuacje, w których edytujemy recenzję lub komentarz. Jeśli podczas procesu selekcji zobaczymy recenzję zawierającą wulgaryzmy lub inny podejrzany język, nasi pracownicy zmodyfikują ją tak, aby była bardziej odpowiednia dla naszych czytelników. Podobnie, recenzja lub komentarz mogą zostać zredagowane w celu poprawienia błędów ortograficznych lub gramatycznych, przepisane dla większej przejrzystości lub przeformatowane, aby były bardziej czytelne. Należy jednak pamiętać, że nigdy nie zmienimy znaczenia ani intencji recenzji - opinia autora zawsze pozostanie nienaruszona.

Czy niektóre recenzje lub komentarze nie są publikowane?

Chociaż staramy się zapewnić otwarte i uczciwe forum dla konsumentów, nie możemy zagwarantować, że każda przesłana nam recenzja lub komentarz zostanie opublikowana. Jak wspomniano powyżej, jeśli zgłoszenie nie jest zgodne z naszymi wytycznymi, zastrzegamy sobie prawo do jego niepublikowania. Przez lata ciężko pracowaliśmy, aby zdobyć zaufanie naszych czytelników i aby je utrzymać, musimy upewnić się, że wszystko, co publikujemy, jest autentyczne, istotne i spełnia wysokie standardy, które wyznaczyliśmy. Jednak zawsze opowiadamy się za publikowaniem opinii, pozytywnych lub negatywnych, i robimy wszystko, co w naszej mocy, aby mieć pewność, że wszystkie prawdziwe recenzje i komentarze zostaną opublikowane. W tym celu weryfikujemy konta użytkowników, prosimy o dowód zakupu (kopia / zdjęcie paragonu) oraz potwierdzamy emaile recenzenta natychmiast po przesłaniu.

Ostatnie słowo

Jako firma nieustannie się rozwijamy, uczymy się i robimy wszystko, aby zdobyć Twoje zaufanie. Chociaż żadna firma tego rodzaju nie może zagwarantować 100% dokładności, robimy wszystko, co w naszej mocy, aby osiągnąć ten cel. To jest nasza obietnica.

Twoja opinia jest mile widziana

Jesteśmy zdeterminowani, aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia. Chcielibyśmy usłyszeć od Ciebie, czy możemy sobie poradzić.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub uwagi dotyczące dokładności naszych treści lub uważasz, że artykuł jest nieaktualny, możesz łatwo nas o tym powiadomić za pośrednictwem Skontaktuj się z nami strona.

Czytaj Dalej - Jak oceniamy produkty