Zaktualizowano: 2019, lipiec 8

Czy miejscowe odkładanie się tłuszczu jest naprawdę możliwe?

Czy miejscowe odkładanie się tłuszczu jest naprawdę możliwe?

Jeśli chodzi o trudny temat odchudzania, wydaje się, że każdy ma własną opinię na temat najskuteczniejszego programu. Chociaż porady nieprzeszkolonych profesjonalistów można łatwo odrzucić, nie pomaga to, że specjaliści od zdrowia i fitness nie podzielają tego samego poglądu.

Internet jest zalewany różnymi artykułami z recenzjami produktów odchudzających, takich jak Przegląd lipozenu. Eksperci ds. Zdrowia nieustannie promują własne procedury ćwiczeń, jednocześnie dyskredytując pracę innych.

Dla amatorów takich jak my nasze początkowe podejście do utraty wagi jest takie samo. Aby schudnąć w okolicy brzucha, skup się na ćwiczeniach brzucha o dużej liczbie powtórzeń. Aby przyciąć zwiotczałe ramiona, wykonaj bardzo powtarzalne loki na biceps. Nieznane większości z nas, eksperci branżowi ukuli to powszechne przekonanie jako punktowa redukcja lub ukierunkowana utrata tłuszczu.

Co to jest redukcja punktowa?

Redukcja punktu

Redukcja plam odnosi się do ogólnego przekonania, że ​​tłuszcze w naszym ciele mogą być specjalnie oznaczone za pomocą różnych ćwiczeń, aby pomóc w utracie wagi. Ta stosunkowo prosta percepcja utraty wagi jest łatwo akceptowana przez ogół populacji, ponieważ odwołuje się do naszych podstawowych instynktów.

Produkty odchudzające rażąco wykorzystują tę taktykę, próbując zwiększyć swoją rentowność, a wielu naiwnych konsumentów kupiło swoje produkty w oparciu o te bezpodstawne twierdzenia.

Na szczęście eksperci ds. Zdrowia i sprawności fizycznej doświadczyli negatywnego wpływu tej teorii na społeczeństwo i od tego czasu przeprowadzili kilka badań naukowych w celu przetestowania tej koncepcji.

Ponieważ wielu ekspertów postanowiło przeprowadzić własny eksperyment i przetestować słuszność tego podejścia, jedno genialne badanie wyłoniło się z zatłoczonej dziedziny wiedzy, aby ostatecznie obalić to publicznie akceptowane pojęcie.

Wydział Kinezjologii Uniwersytetu Connecticut w Storrs rozpoczął niezależny eksperyment w 2007 roku. studiować składał się ze 104 uczestników podzielonych przez 45 mężczyzn i 59 kobiet. Badania przeprowadzono w następujących obwodach:

  • Okres 12 tygodni
  • Trening oporowy na ramieniu niedominującym
  • MRI i suwmiarki fałdowe zastosowano do pomiaru ilości tłuszczów przed i po

Pod koniec eksperymentu skany MRI wykazały uogólnioną utratę tłuszczów u każdego uczestnika. Dowodzi to, że nadmierny trening oporowy nie pomaga w redukcji miejscowej, ale raczej pomaga w utracie ogólnej zawartości tłuszczu w organizmie.

Kolejny przełom Badania sięga 1971 roku została przeprowadzona przez College of Medicine na Uniwersytecie Kalifornijskim w Irvine. Te konkretne badania skupiły się na tenisistach i przetestowały obwód i grubość podskórnej tkanki tłuszczowej na każdym z przedramion.

Jeśli teoria się potwierdzi, tenisistki powinny wykazywać mniejszą zawartość tłuszczu w ręce dominującej z powodu nadmiernego treningu. Jednak nie odnotowano znaczących różnic między zawartością tłuszczu w przedramionach każdego z osobna.

Chociaż oba eksperymenty w przekonujący sposób położyły kres tej koncepcji, ujawnia kolejny poważny problem w branży medycznej. Jeśli w redukcji miejsc nie pomagają określone ćwiczenia, a ogólna utrata masy ciała jest wynikiem ukierunkowanego treningu oporowego, w jaki sposób osoby z nadmiarem tłuszczu w jamie brzusznej lub zwiotczałymi ramionami mogą ćwiczyć, aby naprawić swój problem zdrowotny?

Co to są komórki tłuszczowe?

Komórki tłuszczowe

Dalsze badanie ujawnia mechanizm zegarowy w naszych ciałach i dlaczego trening oporowy nie pomaga w redukcji miejsc. Głównym powodem jest komórki tłuszczowe w naszym ciele i sposób, w jaki są one wykorzystywane podczas naszych rutynowych ćwiczeń. Proces można podsumować następująco:

  • Tłuszcz jest przechowywany w komórkach tłuszczowych, zwanych również trójglicerydami
  • Triglicerydy nie są kompatybilnymi źródłami energii dla komórek mięśniowych
  • Triglicerydy muszą zostać rozbite na wolne kwasy tłuszczowe i glicerol
  • Mogą zostać rozbite z dowolnej części naszego ciała i dostać się do krwiobiegu
  • Nie ogranicza się do obszaru, na którym odbywają się energiczne ćwiczenia

Ten uproszczony proces wyjaśnia, dlaczego redukcja punktowa poprzez określone ćwiczenia nie jest realną opcją. Widać, że skuteczność każdego schemat ćwiczeń ogranicza się do ogólnej utraty wagi i pomaga w budowaniu mięśni, ale nie ma wpływu na redukcję miejsc.

Modulacja biosygnatury

Podczas gdy wielu ekspertów w dziedzinie zdrowia chętnie przystaje na konwencję, aby odrzucić teorię redukcji miejsc, Charles Poliquin, światowej sławy trener siłowy, wybrał nieutwardzoną drogę. Przez 20 lat rozwoju, badań i testów stworzył BioSignature Modulation, która stosuje naukowe podejście do teorii redukcji plamek.

Teoretyzował, że mierząc zawartość tłuszczu w różnych częściach ciała, jesteśmy w stanie porównać ją z naszym osobistym profilem hormonalnym, aby określić problematyczne obszary. Dzięki tej analizie można opracować konkretny reżim treningowy i plan żywieniowy, aby skutecznie pomóc w utracie wagi. BioSignature Modulation zapewnia zależność między nadmierną zawartością tłuszczu a poziomem hormonów. Na przykład:

  • Tłuszcz brzuszny związany z kortyzolem
  • Miłość działa na insulinę
  • Tłuszcze w biodrach lub nogach związane z estrogenem

Dzięki zastosowaniu tego programu osoby chcące schudnąć mają dodatkową alternatywę i zwiększone szanse na celowanie w określone obszary o nadmiernej zawartości tłuszczu. Chociaż nie może to zastąpić profesjonalnych badań medycznych, pozwala nam lepiej zrozumieć, w jaki sposób nasz organizm przechowuje tłuszcz i poszczególne obszary z nim związane.

Wnioski

Poprzez powyższe eksperymenty można wszechstronnie zdyskredytować wieloletnią teorię redukcji plamek. Ku uciesze ekspertów w dziedzinie zdrowia, rola redukcji plamkowej w branży może zostać ostatecznie wyeliminowana. Należy za wszelką cenę unikać produktów i suplementów, które stale gwarantują miejscową redukcję.

Na szczęście dla osób przechodzących programy odchudzania na rynku wciąż jest wiele bezpiecznych i skutecznych produktów, które poprawiają wyniki i doświadczenie odchudzania. Jednym z takich dodatków jest Fenokalny, wyprodukowany przez Pharmaxa Labs.

Ten dostępny bez recepty produkt odchudzający jest wykonany ze wszystkich naturalnych składników, które hamują apetyt i zwiększają tempo metabolizmu. Nie ma negatywnego wpływu ostrych składników, a ten produkt jest zaskakująco kojący również dla układu pokarmowego. Zaleca się przyjmowanie Phenocal dwa razy dziennie, za każdym razem z trzema tabletkami, aby doświadczyć pełnego zakresu efektów.

Kolejnym suplementem wartym uwagi jest Dermacut. Ten produkt jest szczególnie ukierunkowany na złogi tłuszczu, aby pomóc użytkownikom uzyskać jędrniejszą i lepszą sylwetkę.

Bez ryzyka jakichkolwiek skutków ubocznych ten suplement jest odpowiedni dla szerokiej grupy docelowej. Niezależnie od tego, czy chcesz schudnąć, czy ćwiczysz, aby uzyskać jędrniejszą sylwetkę, Dermacut pomoże Ci na drodze do szybszych rezultatów.

Podobne posty

Pokaż wszystkie