Zaktualizowano: 2019, 17 sierpnia

Zjedz te tłuste potrawy, zanim wyjdziesz na plażę

Zjedz te tłuste potrawy, zanim wyjdziesz na plażę

W miarę zbliżania się lata wszyscy zaczynamy myśleć o tym, co możemy zrobić, aby wyglądać jak najlepiej, gdy jesteśmy na słońcu, na wakacjach lub na plaży. O tej porze roku otrzymuję wiele pytań, jak to zrobić szybko schudnąć.

Większość diet obiecuje pomóc Ci pozbyć się tłuszczu z brzucha… prawda?

Cóż, jest to idealne rozwiązanie, jeśli jedynym celem jest przycinanie talii. Ale cały czas słyszę od kobiet i mężczyzn, którzy chcą konkretnie skupić się na innych częściach swojego ciała, takich jak biodra lub uda.

Nazywamy to „redukcja plamkowa”- celując w uparty tłuszcz, który wydaje się przyklejać do tych problematycznych obszarów ciała. W przeszłości konwencjonalna opinia zawsze była taka, że ​​redukcja plamek to mit.

Nie mam na myśli modnych diet, które twierdzą, że mogą dać cudowne rezultaty, takie jak „wysadzenie tłuszczu z brzucha przez noc”. Te diety są dokładnie takie, jak brzmią - zbyt piękne, aby mogły być prawdziwe. Ale to nie znaczy, że nic nie możesz zrobić, aby zająć się najtrudniejszymi i upartymi obszarami tłuszczu na ciele.

W rzeczywistości istnieją solidne dowody naukowe na to, że określone zmiany w diecie mogą mieć wpływ na redukcję plam.

To jest coś, o czym szczegółowo opisuję w moim Dieta dzienna 17 Książka Breakthrough Edition i mój program Body Breakthrough, ponieważ w ostatnich latach zidentyfikowano i naukowo udowodniono, że określone pokarmy zmieniają kształt Twojego ciała.

A jeśli wiesz, czym one są, MOŻESZ konturować określone części ciała i celować w te obszary, które chcesz wyszczuplić. Zasadniczo zrozumienie, czym są te pokarmy i jak działają, daje Ci kontrolę nad kształtem swojego ciała.

Niektóre pokarmy będą „celować” w określone części ciała, w tym te wspólne obszary problemowe określone powyżej. Nazywam je „pokarmami konturowymi”, ponieważ wraz z konsekwentnymi ćwiczeniami mogą być używane do kształtowania sylwetki i odgrywają kluczową rolę w każdym z czterech cykli mojej najlepiej sprzedającej się 17-dniowej diety.

Oto krótkie podsumowanie tego, czym są potrawy konturowe i jak działają, aby pomóc Ci zrzucić kilogramy tam, gdzie chcesz najbardziej zobaczyć wyniki.

Konturuj pokarmy, aby uzyskać bardziej płaski brzuch

Tłuszcz z brzucha jest znany z tego, że łatwo go założyć i trudno się go pozbyć. Dla większości ludzi jest to pierwsze miejsce, które zdobywają, a to oznacza, że ​​jest to ostatnia porcja tłuszczu, która zniknie, gdy zaczną zrzucać kilogramy.

Możesz spróbować programów odchudzających, takich jak Wyzwanie Ladyboss takie programy również mogą być wyborem, aby osiągnąć najlepsze wyniki w odchudzaniu.

Oznacza to również, że jest to obszar tłuszczu, którego ludzie najchętniej się pozbywają. Nic więc dziwnego, że większość moich pacjentów interesuje się jakąkolwiek krawędzią, jaką mogą uzyskać, aby zrzucić te nieznośne kilogramy w okolicy brzucha.

Na szczęście istnieje kilka konkretnych produktów, które mogą to zrobić! Dlaczego więc nie skorzystać z tego, czego nauczy nas nauka?

Tłuszcze z brzucha

Tłuszcze jednonienasycone, często nazywane „dobrymi tłuszczami”, to jeden z najskuteczniejszych sposobów na celowanie w tłuszcz w okolicy brzucha. Niektóre pokarmy bogate w tłuszcze jednonienasycone to orzechy, nasiona, awokado, oliwa z oliwek i olej rzepakowy.

Badania wykazały, że te pokarmy zmniejszają tłuszcz brzuszny, w tym tłuszcz trzewny, który rozwija się wokół ważnych narządów i jak wykazano, zwiększa ryzyko cukrzyca, choroba serca i rak piersi.

Pamiętaj: są to „dobre tłuszcze”, ale są też złe tłuszcze - unikaj pokarmów bogatych w tłuszcze nasycone, takich jak ser, masło, śmietana i tłuste mięso, które mogą spowolnić metabolizm i zniweczyć korzyści płynące ze zdrowej diety.

Probiotyki mogą pomóc w spalaniu tłuszczu i mają dodatkową zaletę w postaci dużej zawartości wapnia. Kiedy poziom wapnia jest niski, twoje ciało wytwarza kalcytriol, który powoduje, że organizm gromadzi tłuszcz - pokarmy bogate w wapń odwracają ten proces.

Probiotyki to korzystne bakterie w Twoim organizmie, które zwiększają wydajność Twojego układu pokarmowego, więc zwiększenie spożycia probiotyków to świetny sposób na przyspieszyć utratę wagi. Żywność probiotyczna obejmuje jogurt, kefir, twarożek i kiszoną kapustę. Upewnij się, że otrzymujesz dwie pełne porcje dziennie.

Pełne ziarna to zdrowa opcja dodania skrobi do posiłku. Należą do nich płatki owsiane, brązowy ryż, dziki ryż, jęczmień i pełnoziarnisty chleb lub makaron. Nauka nie jest jednoznaczna co do tego, jak i dlaczego te produkty sprzyjają utracie wagi, ale badania pokazują, że z umiarem mogą one redukować tłuszcz z brzucha i wyszczuplić talię.

Konturuj pokarmy, aby celować w uda i biodra oraz zmniejszać cellulit

Dalej, obok tułowia, dolna część ciała to obszar, w którym większość ludzi chce schudnąć. To wyzwanie, ale podobnie jak w przypadku brzucha, istnieją pokarmy, które będą celować w trudny do stracenia tłuszcz na udach i biodrach.

Biodra

Aby zrzucić kilogramy na uda i biodra, kluczem jest zwiększenie ilości zdrowego błonnika w diecie. Powinieneś dążyć do co najmniej 26 gramów błonnika dziennie. To mieści się w dziennym zalecanym zakresie dla dorosłych, ale faktem jest, że większość ludzi nie otrzymuje wystarczającej ilości.

Skoncentruj się na jedzeniu następujących pokarmów, aby upewnić się, że otrzymujesz wystarczającą ilość błonnika: fasola, groszek, soczewica, ryż, owies, jęczmień, kukurydza, otręby pszenne, gruszki, jabłka, pomarańcze, jagody, marchew, ziemniaki, dynia, nasiona, orzechy , pieczywo pełnoziarniste i płatki zbożowe, fasolka szparagowa, brokuły, szpinak i pomidory.

Uda

Być może zauważyłeś, że niektóre z nich to te same pokarmy, których możesz użyć do zwalczania tłuszczu z brzucha, w tym niektóre tłuszcze jednonienasycone i produkty pełnoziarniste - te produkty są niezbędnymi elementami skutecznego planu odchudzania.

Zwiększenie ilości błonnika w diecie może mieć również inne korzyści zdrowotne. Prawdopodobnie wiesz, że dieta bogata w błonnik może pomóc w regulacji trawienia. Pokarmy bogate w błonnik są również bardziej sycące, co oznacza, że ​​będziesz jeść mniej, aby poczuć się pełnym.

Wykazano, że błonnik zmniejsza ryzyko cukrzycy i chociaż badania naukowe są nadal niejednoznaczne, istnieją pewne dowody na to, że może również zmniejszać ryzyko raka jelita grubego.

Dlatego pamiętaj, aby włączyć do swojej diety dużo zdrowych, bogatych w błonnik pokarmów wymienionych powyżej. Nie tylko uzyskasz niesamowity efekt wyszczuplenia na biodrach i udach, ale także doświadczysz innych wspaniałych korzyści zdrowotnych!

Możesz także chcieć przeczytać - Trzymaj talię w ryzach, spędzając czas z rodziną i przyjaciółmi

Pamiętaj: ćwiczenia są zawsze niezbędne

Teraz, gdy przedstawiłem Ci niektóre z produktów konturowych, z których możesz skorzystać, aby zająć się problematycznymi obszarami, chcę ci przypomnieć, że konsekwentna, regularna rutyna ćwiczeń odgrywa ważną rolę w osiągnięciu sukcesu.

Chociaż te pokarmy mogą pomóc, nie ma wątpliwości, że aby zobaczyć pełne wyniki, musisz codziennie zarezerwować czas na aktywność.

Jest to nie tylko niezbędne do utraty wagi, ale solidna rutyna treningowa pozwala wyrzeźbić sylwetkę, aby wzmocnić efekt „konturowania”, który będzie miała nowa dieta. Uczynienie tego nawykiem zwiększy również Twoją pewność siebie i zmotywuje Cię do skupienia się na zdrowszym stylu życia.

Nie zapomnij więc o aktywności.

W moim programie Body Breakthrough Digital Diet dodałem do każdego cyklu pokarmy konturowe oraz zalecenia, jak włączyć je do diety i planu ćwiczeń, abyś mógł jeszcze szybciej zmieniać i poprawiać swoją sylwetkę.

Oto zdrowsza, szczuplejsza - w sam raz na lato!

Kredyty obrazowe
Obraz funkcji: Shuttestock.com
In-Post Image: Obraz podany przez autora
Autor
Facebook youtube Pinterest Twitter

Dr. Michael Moreno

Dr Michael Moreno, lepiej znany jako Dr.Mike, jest najlepiej sprzedającym się autorem książki The 17 Day Diet, która natychmiast stała się bestsellerem New York Times

Podobne posty

Pokaż wszystkie