Zaktualizowano: 2019, 14 sierpnia

10 najlepszych treningów dla par, które musisz wypróbować

10 najlepszych treningów dla par, które musisz wypróbować

Wiele par ma wymówki, dlaczego nie zaczęły jeszcze razem ćwiczyć, a częścią problemu jest brak pomysłów, które mogliby wspólnie realizować, aby stworzyć harmonogram, który może im pomóc.

Uzyskanie odpowiednich informacji i planowanie zgodnie z wymaganiami wymaga, aby para pracowała razem, aby opracować plan, który będzie wygodny dla każdej osoby, a to często jest największym wyzwaniem, z którym borykają się pary, gdy szukają ćwiczeń dla par.

Dale Parducci pomaga takim ludziom przezwyciężyć ich problemy, zarówno poprzez osobiste, jak i internetowe sesje szkoleniowe, a jego wsparcie dla tych, którzy chcą skorzystać z programów fitness, posunęło się nawet do dostarczania inteligentnych rozwiązań treningowych.

Dale Parducci pomaga parom wybrać idealne treningi do objęcia, a tutaj oferuje kilka spostrzeżeń, które mogą pomóc w uzyskaniu planu treningu, który pomoże tobie i twojemu partnerowi.

1. Trening obwodowy

Trening obwodowy

Jeśli chodzenie na siłownię nie jest Twoją sprawą, Ty i Twój partner uznacie trening obwodowy za idealny wybór. Nie wymaga to żadnych obciążeń, których potrzebujesz masy ciała, aby skutecznie go wykonać.

Aby rozpocząć, potrzebujesz minutnika, dzięki czemu możesz ustawić go w kilkuminutowych odstępach, powiedzmy 5.

W odpowiednim czasie możesz zdecydować się na rotację między pompkami, przysiadami i deskami w zależności od tego, co Twój partner uzna za wygodne.

Aby było to trochę zabawne, możesz pozwolić każdej osobie iść w idealnym tempie i spróbować zrobić z tego zawody, które robią więcej w wyznaczonym czasie.

2. Bieg to także doskonały wybór

Jednym z powodów, dla których bieganie może działać dobrze, jest to, że pozwala ci angażować się w rozmowę i możesz sprawić, że będzie ciekawiej, jeśli wprowadzisz czynnik rywalizacji, aby zobaczyć, kto wytrzyma dłużej niż inni bez zatrzymywania się.

Daje też szansę na podziwianie pięknych widoków, dlatego warto wybrać trasę z ciekawymi widokami, aby zwiększyć motywację.

3. Dorzuć trochę pieszych wycieczek

Trochę pieszych wędrówek

Jeśli nie uważasz, że bieganie jest idealnym wyborem dla was obojga, wędrówki mogą być świetnym pomysłem, ponieważ bardziej przypomina odkrywanie natury i najprawdopodobniej oboje to pokochacie.

Najlepszą rzeczą w wędrówkach jest to, że sprzyjają parom, których poziom sprawności różni się i jeśli ktoś z was uważa, że ​​sama wędrówka nie jest wystarczająca do treningu, można dodać kamizelkę z obciążeniem, aby wyzwanie było trudniejsze.

4. Podanie boczne

Do treningu z bocznym przejściem musisz stać obok siebie, prawdopodobnie oddzielonych od siebie 5 stóp, a kolana powinny być delikatnie ugięte, a mięśnie brzucha napięte.

Następnie twój partner trzyma piłkę lekarską przy biodrze i rzuca ją do ciebie, umożliwiając piłce wyjście z biodra, zanim rzuci ją poziomo z powrotem do twojego partnera.

Aby osiągnąć zamierzony efekt, trzeba ten proces powtarzać przez kilka tur, a po co najmniej 10 powtórzeniach można przerwać na kilka sekund przed powtórzeniem procesu.

5. Dopraw ją salsą

Salsa Steps

Wymienione powyżej tradycyjne opcje ćwiczeń to nie jedyny sposób na zwiększenie tętna.

Jako para możesz wykazać się kreatywnością w sposób, który będzie zawierał romans, a salsa oferuje idealne rozwiązanie do ćwiczeń, które w tym przypadku zaspokoi Twoje potrzeby.

salsa obejmuje zarówno aktywność fizyczną, jak i romans, a poza tym, że jest to dobry sposób na pozbycie się tych kalorii, może to być kluczowy moment dla was obu, aby połączyć się emocjonalnie.

6. A co z szybką jazdą na rowerze?

Jazda na rowerze może wydawać się oczywista, ale kiedy skończysz z motywacją swojego partnera, zdasz sobie sprawę, że możesz jeździć przez długi czas.

Istnieje wiele rodzajów terenu, które możesz wybrać, a jednym z najbardziej zalecanych wyborów są krajobrazy, które są pagórkowate, ponieważ pomaga to zwiększyć wyzwanie.

Dodatkowo możesz odkrywać różne miejsca i sprawić, że będzie to sposób na połączenie z naturą.

Jazda na rowerze zapewnia parom przyjemność i więź, której pragniesz, i pomaga spalać kalorie, ponieważ bardziej przypomina ćwiczenia aerobowe.

7. Rozważ spędzenie czasu na siłowni

Pokój wagi

Jeśli oboje wolicie intensywne procedury treningowe i nie jesteście zainteresowani wyprowadzaniem się daleko od domu, możecie sobie doskonale poradzić z niektórymi ciężarami.

Nie musisz chodzić na siłownię różnymi drogami, ponieważ będziesz potrzebować siebie nawzajem w procesie podnoszenia ciężarów i wykonywania innych intensywnych ćwiczeń.

Twój partner może Ci pomóc, upewniając się, że nie przytyjesz zbyt dużo, co może być źródłem zachęty, zwłaszcza gdy czujesz się zmęczony.

8. Joga z partnerem

Oprócz wzmocnienia was obojga, joga partnerska pomaga również wzmocnić wasze relacje.

W tym przypadku możesz wybrać pozy, które można wykonywać razem, ale większość z tych pozycji wymaga wzajemnego zaufania, ponieważ przez większość czasu będziesz musiał podnosić swojego partnera do pozycji, która może okazać się ryzykowna, jeśli jedno z was nie będzie ostrożne .

Dobry wybór obejmuje podwójnego psa skierowanego w dół, który pozwala wam obojgu zaangażować się w intensywną siłę, a jednocześnie zapewnia więź emocjonalną.

9. Sprinty pasmowe

Sprinty zespołowe

Celem jest uczynienie go tak wciągającym i wypełnionym zabawą, jak to tylko możliwe. Ćwiczenie sprintów z zespołem polega na umieszczeniu oporu wokół talii i pozwoleniu partnerowi odciągnąć Cię do tyłu, gdy spróbujesz skoczyć do przodu.

Jest to program treningu siłowego, który daje wam obojgu równe szanse na trening i mógłby stać się interesujący, gdybyście chcieli zrobić z tego zawody między tobą a twoim partnerem, aby zobaczyć, kto wydaje się mieć idealną szansę na pójście naprzód lub utrzymanie drugi z powrotem.

Zmieniaj pozycje i powtarzaj procedurę kilka razy, aż oboje będziecie zmęczeni. W ten sposób spalisz sporą ilość kalorii i lepiej byłoby, gdybyś robił to regularnie, powiedzmy po każdym dniu.

10. Squat Jump

Trening skoku z przysiadu będzie wymagał użycia dwóch pasków oporu i aby konfiguracja była kompletna, powinieneś stanąć do konfrontacji.

Każdy partner powinien trzymać jeden koniec taśmy oporowej, a ramiona muszą być wyprostowane. Dodatkowo opaska powinna być napięta, a podczas jej używania upewnij się, że podczas kucania trzymasz ręce w górze, aby biodra pozostały z tyłu.

Na początku może się to wydawać tak intensywne, ale z czasem okaże się, że pasuje do twoich potrzeb treningowych. Z pewnością stanowi wyzwanie, a jego pomyślne wykonanie przyniesie rezultaty, których oboje potrzebujesz.

Wnioski

Podczas pracy z partnerem należy skupić się na tym, aby cały proces był angażujący i interesujący dla was obojga.

Powinien uchwycić zarówno fizyczny aspekt aktywności, jak i emocjonalną stronę Twojego życia.

Pamiętaj, że nie potrzebujesz ciężkiego sprzętu, aby osiągnąć idealny harmonogram ćwiczeń ze swoim partnerem; Poszukaj całkowicie naturalnych zestawów kulturystycznych dla par, takich jak Maksymalne zyski który zapewni, że osiągniesz zamierzone efekty, nie wyrządzając żadnej szkody swojemu organizmowi. I skorzystaj z powyższych sugestii, które mogą pomóc w płynnym osiągnięciu celów.

Kredyty obrazowe
Wyróżniony obraz: Istockphoto.com
Obrazy przesyłane pocztą: Shutterstock.com
Autor
Facebook Twitter Instagram

Dale Parducci

Dale Parducci jest osobistym i internetowym trenerem osobistym i trenerem fitness z Nowego Jorku. Szczycący się reputacją jako jeden z

Podobne posty

Pokaż wszystkie